Merhaba…
Tatlı yapmayı mı yemek yapmayı mı daha çok seviyorsunuz?
Tatlı yapmayı mı yemek yapmayı mı daha çok seviyorsunuz?


İkisini de güzel yapar ve yine güzel güzel yerim.🤭 Ama ben en çok yemek yapmayı severim, yemek yaparken hiçbir şey de düşünmüyorum stres atıyorum, tatlı yapmak daha kısa sürüyor sanki, ama yemek öyle değil çeşit çeşit yemek çıkartıyorum mutfakta çünkü.
Canım ne çekerse bilmesem bile o yemeği yapmayı öğrenmeyi seviyorum. Bu tatlı da olabilir, yemek ya da atıştırmalık da olabilir fark etmez benim için.
Cevap
10Cevap
İkisinide yapmayı çok seviyorum ama genelde spor yüzünden tatlıyla çoğu zaman arama kara kediler giriyor😂
Her ikisinde de iyiyim ama tatlı yapmaktan daha keyif alıyorum
Ben uğraşmam, anlamam, kafam basmaz ama eşimin tatlı yapması hoşuma gidiyor. İzliyorum ben de.
Yemek yapmak olabilir. Ben genel olarak mutfakta olmayı severim, terapi gibi benim için.
tatlı yapmayı çünkü çikolata gibi tatlı şeyler mutluluk hormonu salgılatır ve bu da hem enerjik hem de mutlu olmamı sağlar
Yapmayı değil yemeyi tercih ediyorum
Yapmamayı seviyorum desem
Tatlı ile aram yok fazla. Yemek yapmak tercihim.
İkisinide cok guzel yerim...
Tatlı yapmayı daha çok seviyorum.
Ben yapilani yemeyi severim.
Ben sadece yeme taraftarıyım
Datlı tabikine datlı yiyelim datlı konuşalım.
Yemek yapmayı daha çok seviyorum
Ben İkisinide Yapmayı Seviyorum
ikiside severimmmm :) :)
Direkt yemeyi sevıyorum
Tatlı yapmayı tercih ederim
Tatlı
İkiside
Tatlıı yapmayı
Tatlı😋
İkiside aynı şey
Yemek yapmayı
Yemek olabilir
Yemek
Yemeyi
Tatlııı
Tatlı tabiki
Yemeyi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?