Yoğun ve tatlı lezzeti, yanında içeceğin dengeli olsun Nescafe’nin hafif acı tadı ile, çikolatanın tatlılığı bir olacak şekilde dengeli olsun isterim bu daha dengeli bir tat sunar. Özellikle sütlü nescafe, ile birlikte lezzeti çok güzel oluyor ve yumuşak dokusuyla mükemmel bir uyum sağlıyor. Benim için, çay olsa da olur.
Vay canına! Browniler tam da kıvamında gözüküyor, emeğine sağlık! 😍 Benim önerim nescafe olur çünkü çikolata ve kahve bir araya geldi mi gerçek bir lezzet patlaması yaşanıyor. Şöyle yanında hafif bir kahve acılığı, brownie’nin tatlı yoğunluğunu şahane dengeliyor. ☕
Ama “çaysız asla” diyenlerdensen, o damak zevkine de saygı. Çayın o naifliği ile brownie şahane bir ikili de olabilir. 🤗 Gerçi benim mutfakta meşhur bir brownie tarifim var; içine minik kahve dokunuşları atıyorum. Hem çaycıların hem kahvecilerin kalbini kazanıyor. Çok fenayım! 😂
Şimdi senin hazırladığın bu miss gibi browniei kahveyle bir dene, sonra çayla, hangisi daha iyiymiş bize harbi bir rapor yaz olur mu? 😊
Yaaa teşekkür ederim aşkım su ❤️ 🙏 Bence browni çayın yanına daha güzel gider 👍 varya efsane gözüküyor birtanem eline emeğine sağlık 🙏 🌺 ben çayımı alıp hemen geliyorum