Yeme & İçme Ramazan aylarında oruç tutuyor musunuz? tomrishanimm Takip Et Xper 7 Yaş: 20 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Bu arada farklı inançları olanlar söyleyebilir mi, merak ediyorumm Ramazan aylarında oruç tutuyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. tutmuyorum maalesef. 0 1 Yorumla tomrishanimm 1 yıl inancınız nedir
isimsizjargon Takip Et Master Yaş: 36 1 yıl Yeme & İçme konusunda 466 cevap paylaştı. Hayır tutmuyorum oruç olmadan da kendimi tutup, düşkün insanlara karşı empati yapabiliyorum 0 2 Yorumla tomrishanimm 1 yıl çok haklısın Yorumla isimsizjargon 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl ne orucu yav.. insan imkani varsa yicek. orucu fakirler tutsun bahanesi varken. zaten yiyemicekler. 0 1 Yorumla tomrishanimm 1 yıl ğemdğemdğedğd zaten oyle bir durum bu. haklısın Yorumla
SivisPacemParabellum Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Çocukken öğleye kadar tutardım. 0 1 Yorumla tomrishanimm 1 yıl çocukken hepimiz çok hevesliydik, buyuduk inanclarımız değişti. hey gidi dünya 😅 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. evet tutarım 0 0 Yorumla
BeyazTavşann Takip Et Master Yaş: 30 , eic 38% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 934 cevap paylaştı. Bazen 0 0 Yorumla
Ceyhunn26 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 95% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. Evet tutuyorum 0 0 Yorumla
cilgincocukk23 Takip Et Xper 5 Yaş: 126 1 yıl Hayır 0 3 Yorumla tomrishanimm 1 yıl inancınız nedir Yorumla cilgincocukk23 1 yıl Deistim Yorumla tomrishanimm 1 yıl guzell Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
tutmuyorum maalesef.
inancınız nedir
Hayır tutmuyorum oruç olmadan da kendimi tutup, düşkün insanlara karşı empati yapabiliyorum
çok haklısın
Teşekkür ederim
ne orucu yav.. insan imkani varsa yicek. orucu fakirler tutsun bahanesi varken. zaten yiyemicekler.
ğemdğemdğedğd zaten oyle bir durum bu. haklısın
Çocukken öğleye kadar tutardım.
çocukken hepimiz çok hevesliydik, buyuduk inanclarımız değişti. hey gidi dünya 😅
Evet tutmaya calişirim
Evet.
evet tutarım
Evet ya sen?
tutuyorum
Bazen
Evet tutuyorum
Evet
Evet
Hayır
inancınız nedir
Deistim
guzell
tabi ki
Full
Tutamıyorum