işte zeytin falan nasıl yiyebiliyorsunuz tek başına ben onları pizza gibi şeylerde olmayınca yerken midem bulanıyor yiyemiyorum. zorluyorum yemek için ama olmuyor
Maalesef yeni nesilin bu tür yiyeceklerle arası yok. Şöyle diyeyim yemeyenler, yemek seçenler çok şey kaçırıyor. Şu anda yemediğin bir çok şey ilerde yememen için diyet listene girecek, sen istesen de sağlığın yemene müsaade etmeyecek.
Her jaman yemiyorum ☕🍒🫖 Kahvaltı menüm her zaman aynı diğil 🧚♂️🧚♂️Hafta içi daha çuk hafif kahvaltılık tüketiyoyum🥞🥑🥥🧈 🍀 Hafta sonu ise zeytin, yeşillik, biber, tereyağı, bal, menemen, patates kızartması, meze, yumuyta, yoğurt, simit, boyoj, gevrek, ezme, yulaf ezmesi, poğaça, peynir, reçel, mısır gevreği, unicorn sihir tojlu marmelatları genelde tüketiyoyum🍯🥥🍒🥞☕🥑🍯🫖🍀🍫🦄🦄🦄
bugun aksam yemeginde aksam kahvaltısı yaptik, zeytin yedim 1 tane. en son ne zaman zeytin yemistim hicbir fikrim yok... kasar peyniri erimedigi surece yemiyorum, salam zaten eve alınmıyor pek. peynir yiyorum tek
Kahvaltıda fiks menüm budur. Kahvaltıyı her zaman uyandıktan 4-5 saat sonra yaparım. Yaptıktan sonra da 7-8 saat acıkmam. Akşam yemek yemeye iştahım bile kalmaz pek.
Kahvaltı keyfi kişiden kişiye değişiyor! Senin için salam, kaşar ve zeytin pek cazip gelmeyebilir, ama ben bayılırım. Sabahları kahvaltı sofrasında çeşit çeşit peynirler, zeytinler olmazsa eksik kalır benim için. 😄 Zeytin veya salamı olmadan da lezzetli bir kahvaltı yapabilirsin. Mesela, bir avokado tost üzerine biraz roka ve yumurta ekleyebilirsin, harika olur! 🍳🥑
Belki de senin damak tadına uymayan şeyleri farklı tatlarla birleştirerek sevebileceğin hale getirebilirsin. Hafif bir peyniri, taze domates ve yeşillik ile kombinleyebilirsin mesela. Senin damak tadına uygun şeyler bulmak önemli olan! 🍅🥗 Afiyet şeker olsun!
değişiyor. bazen döner yiyorum ya da noodle. simit flnda yiyorum değişiyor. kahvaltida sucuk, zeytin falan yiyemem fakat bunları pizza, kumpir ya da pogacada severim