Sosyalleşmek için oturup kahve içmek mantıklı mı?

Merhaba ben Malatya'da yaşıyorum birileri ile tanışıp sosyalleşmek istiyorum kahve de içmek istiyorum ama kimse yok

Sosyalleşmek için oturup kahve içmek mantıklı mı?
Cevapla