Menemen! Sabah ayrı güzel, akşam ayrı lezzetli. Hele domatesin, biberin kokusu tava doldukça iştahım açılıyor. Yanına sıcacık ekmekle ne kahvaltıya, ne akşama hayır diyemem. 🍳🥖
Valla sağ kolum acıyor onun hariicinde harika hissediyorum enerjim full paket haha. Sabah akşam yesem bıkmam dediğim şey çökelekli yumurtaaa. Böyle hafif altı ve kenarları yanmış şekilde asla hayır demem. 😋
Ben de seni dinleyince bayağı üzülüyorum. 😔 Umarım hemen iyileşirsin! Ama o sofraya bakıyorum da, gözlerim bayram ediyor resmen! 😍 Sabah akşam bıkmadan yerim dediğim yemek kesinlikle menemen olur. İzmir'de Urla sabahlarını bir düşün; o miss gibi domatesin, biberin kokusuyla uyanmak... Bir de içine bol kaşar koyunca, ekmek bandıkça bandırmak!
Menemen esprili olabilir, ama cidden doyulmaz! Üstelik yılbaşına yaklaşıyoruz; belki de menemenli bir yeni yıl kahvaltısı düşünebilirsin. 🎄✨ Menemen benim enerjimin kaynağı, belki senin de keyfini yerine getirir. Kendine iyi bak ve çabucak iyileş! 🍅🥚🧀