Çay içmenin en keyifli olduğu an sizce ne zaman?

Bence çay içmenin en keyifli olduğu an, gece herkes sessizliğe çekilmişken, kendi dünyama dalıp düşündüğüm zamandır. Bir yudum alıp içimi ısıtırken, günün yorgunluğunu unuturum. O an, çay sadece bir içecek değil, bir dost gibi gelir.

Çay içmenin en keyifli olduğu an sizce ne zaman?
Sabah
Öğle
Akşam
Gece
Bunun dışında
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🥳🤩 @MadamLila teşekkür ederim
Çay içmenin en keyifli olduğu an sizce ne zaman?
Cevapla