Koskoca bir günü iş peşinde koşturup geçirdiysen ve ayaklarına karasular indiyse; önce arabana, aracın yoksa da dolmuşa atlayıp evine doğru yola koyulursun... Bazen o yolculuk hiç bitmez gibi gelir insana. İstanbul'da, Ankara 'da, İzmir'de keşmekeşin içinde uzayıp gider o trafik. Derken yol biter ve hedefe bir adım daha yaklaştığını hissedersin. Hele ki bu yaşanan gün, bir kış günüyse, o araçtan indiğin an sana başka bir tatlı gelir. Üşürsün ama mesele üşümen değildir, ısınacağını bile bile yürür, evine ulaşır ve anahtarı takıp kilidi çevirdiğin anı yaşarsın. İşte o anda karşında, usul usul evin içine doğru açılan kapı sana cennet ile müjdelenmiş bir ömrün sonu gibi huzur verir... İçeri girer, üzerini soyar ve çıkarttığın kıyafetlerini hiç düşünmeden fırlatırsın bir kenara. Sonra doğruca mutfağa gider, çayı demlersin. Şanslı birisi isen eşin ya da annen çoktan demlemiştir o çayı. Bu esnada banyoya ilerler, çırılçıplak kalır, sıcacık suyun altında kendini yeniden doğmuş gibi bulursun. Tüm bunlar yaşanıp bittiğinde ise giyinir, bedenini saran, evin huzurunu tenine yansıtan kıyafetlerini giyersin. Artık rahatsındır... Ve o an gelir... Usul usul mutfağa doğru ilerler, hazır olan çayı ince belli bardağa doldurur, keyfin nasıl isterse o şekilde tatlandırır, salona geçersin. Artık huzur vaktidir. Koltuğuna oturur, ayaklarını uzatır, bardağını dudaklarına götürüp içini ısıtan o sıcacık ilk yudumu alırsın ya hani, işte o anda içilen çayın verdiği zevki başka hiçbir içecek tattıramaz.
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel yorumun icin teşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Şu saatlerde çok keyif veriyor. Bir de yanında kuruyemiş tercih ediyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Evet güzel olur
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılben çay sevmiyorum. ama sabah kahve içmek çok güzel
01 Yorumla- +1 yıl
İyi bakalim
+1 yılAkşam saatti birde yanına çerez öyle çok daha güzel oluyor ama çay zaten kendi halinde çok güzel tek başına yetiyor o yüzden.
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
+1 yılYazın yemekten sonra balkonda aile boyu komple 5 kilo çekirdek 2 demlik kaçak çay içerken e 😂
15 Yorumla- +1 yıl
Zaten geriye bisey kalmadi
- +1 yıl
Sjsjsj
- +1 yıl
Kaldı daha sonra 10 gibi arayıp geliyoruz diyen dayım var daha 😂
- +1 yıl
Güzel
- +1 yıl
Bi sen gelemedin 😂
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKahvaltı esnasında içilen çayın yerini hiçbiri tutmuyor
10 Yorumla Akşam tam işe giderken bizimkilerin çay yapıp oturup içtiği vakitler :(
10 Yorumla
+1 yıl-40 derece soğuktan sıcak sobanın yanına gelip üstündeki cay dan 1 bardak doldurup sigarayla beraber içtiğim an
12 Yorumla- +1 yıl
Soğukta çok iyi gidiyor ya
- +1 yıl
Aynen sobaninustude cay demliği suyun kaynama sesi mest eder adamı sonrada bir ağırlık çöker gözlerin kendiliğinden sobanın yanında uyu ya kalirsin
+1 yılYoo mantikli...
Cay sevmiyorum kahve tercihim
Sabahları kesinlikle iyi oluyor isteyken de iciyorum seviyorum01 Yorumla- +1 yıl
Güzelmiş
+1 yılAkşam bir derdin var dert ortağını çağırmışsın anlatıyorsun o dinliyor derken zaten kaç demlik çay bittiğini anlamazsın bile
03 Yorumla- +1 yıl
Demi ya kalabalık bi aile ortamında da çok iciliyor
- +1 yıl
Aynen aile ortamında muhabbette güzelse çok iyi oluyor
- +1 yıl
Evet
+1 yılKahvaltı zamanı. Başka zaman da içmiyorum çayı
01 Yorumla- +1 yıl
Anladım
+1 yılAkşam tabiki özellikle şekersiz ise harika olur
01 Yorumla- +1 yıl
Tesekkürler
Akşamdan geceye doğru ilerlediğimiz saatler. Özellikle, semaverde demlenmiş çay.
01 Yorumla- +1 yıl
Onun tadı ayrı zaten
Sigara içerken çok güzel gidiyordu da artık bıraktığım için keyif vermiyor çay içmek. d
01 Yorumla- +1 yıl
Olsun sigarayı icmiyosun en azindan
+1 yılAksam yemeğinden sonra günün yorgunluğunu atmak için bir bardak çay harika olur
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede
+1 yılAç karınla sabahın köründe içilen zaman tabi ki. 😁🤪
01 Yorumla- +1 yıl
Haha iyimis
Acik alanda manzaralı yerlerde semaverde mithis oluyor
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen açık alanda güzel gidiyor
seninle içilen çay bir başka istersen bir tuzlu kahveni içerim
01 Yorumla- +1 yıl
Sjsjsjs
+1 yılSoru sormak zorunda deģilsin ams çay en çok kafa rahatken lezzetli oluyor.
01 Yorumla- +1 yıl
Evet biliyorum Hım anladim
Gizli Üye(30-35)+1 yılGece şehir sessizlesince..
Radyoda da ozan manastan hatırımda bir sen kaldın caliyosa işte bu..
01 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel
Gece bence
116 Yorumla- +1 yıl
Guzel
- +1 yıl
Yani gece demissin ya ona dedim
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
😒nee
- +1 yıl
Ahahah sen de kereste ol😄
- +1 yıl
Olursunn
- +1 yıl
Hahah çok beğendiysen sen olabilirsin
- +1 yıl
🤪😜
+1 yılakşamüstü bence hafif serinlikte
12 Yorumla- +1 yıl
Genelde akşam çok içiliyor zaten
- +1 yıl
aynen
keyif çayı :)
+1 yılYemekten sonra ve yorgun olunca
01 Yorumla- +1 yıl
Evet
Kahvaltıda ve akşam vakti.
01 Yorumla- +1 yıl
Güzell
Sorduğun soruya bak mesela seksle ilgili sorular sorabilirdin
021 Yorumla- +1 yıl
Cok istiyorsan sen sor knka
- +1 yıl
Kendi sayfanda sorabilirsin bana sor demedim
- +1 yıl
Cok görüş her zaman iyidir
- +1 yıl
Ne sor bakalm
- +1 yıl
Saçma sapan şey sorma
- +1 yıl
Ay neeee abartma sorarkende
- +1 yıl
Kız arkadaşlarım var sevgilim yok
- +1 yıl
Anlamadım
Akşamları yemekten sonra ateşte demlenen Çayın üstünü bişey yok
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
+1 yılSabah çay, akşam cay, gece kahve
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 711 cevap paylaştı.
+1 yılBenim için böyle bi zaman dilimi yok sevmiyorum.
10 Yorumla Zaman olarak değil de mevsim olarak kış sonbahar
10 YorumlaYemekten sonra cay sigara on numara oluyo
10 YorumlaSeksten sonra
10 Yorumla
+1 yılÇay pek sevmem ama sabah simitle iyi gidiyor
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇay her an güzel bir içecek
10 Yorumla Zamanı yok her an güzeldir
10 YorumlaÇay sevmiyorum ya
13 Yorumla- +1 yıl
Biz kahve icelim
+1 yılCanım istediği zaman
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel
- +1 yıl
Güzel tabi ne olacağdı
+1 yılsoru sorma zorunlulugun yok kasma bu kadar
04 Yorumla- +1 yıl
Evet biliyorum sadece sormak istiyorum
- +1 yıl
sor tabi sen istedigin kadar sor
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
sana özel izin felan cıkartalıom hatta
Soğuk havada çay muhteşem oluyor
01 Yorumla- +1 yıl
Evet
Akşam yemeğinden sonra, kış aylarında.
015 Yorumla- +1 yıl
Anladim
- +1 yıl
Fazla içmem ama akşam belki icerim
- +1 yıl
Ahahah
- +1 yıl
Tesekkur ederim
- +1 yıl
Tabikii😄
- +1 yıl
Hahah manyak ya
- +1 yıl
Hahah diyecek bisey bulamadim
Kahvaltı onsuz olmaz. Güne çayla başlıyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Guzel
+1 yılTek başıma kafamın sakın olduğu zaman
01 Yorumla- +1 yıl
İyi bakalm
Akşam yemeğinden sonra favori
01 Yorumla- +1 yıl
Güzell
+1 yılAkşamları sohbet esliğinde.
01 Yorumla- +1 yıl
Guzel oluyor
Yemekten sonra
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
+1 yılAkşam üzeri 5 gibi 🤗
01 Yorumla- +1 yıl
Anladim guzel
+1 yılAkşam iyidir yemekten sonra
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede
+1 yılYorulduğunda güzel gidiyor cay
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
Bu önemli soruya sabah diyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Hahaha güzel
- +1 yıl
Normalda fazla sevmem akşam içerim genelde
+1 yılkahvaltı harici keyif alamıyorum ben :)
01 Yorumla- +1 yıl
Anladim
Gece sessiz ve sakın olduğu zaman
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
- Yeme & İçme konusunda 629 cevap paylaştı.
+1 yılSabah kahvaltı ve akşam tatlı yanı😅
06 Yorumla- +1 yıl
Güzel
- +1 yıl
İş yaparken de güzel gidiyor
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Kahve pek içmiyosun galiba sende
- +1 yıl
Evet fazla tercih etmiyorum
- +1 yıl
Aynen bende
Yemek sonrası sigara ile beraber olanı
01 Yorumla- +1 yıl
Anladım
Yemekten Sonra Tam Zamanı
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
+1 yılSabah kahvaltıdan sonra çay sigara keyfi
016 Yorumla- +1 yıl
İyi bakalim
- +1 yıl
Peki ya sen ne zmaan seversn
- +1 yıl
Aksam genelde
- +1 yıl
Sigara icmiyorsun belli ki 😃
- +1 yıl
Hayir😀
- +1 yıl
Şeye bakmiyorsun analsilan özele
- +1 yıl
Evet bakmıyorum
- +1 yıl
Belli belli ne burcusun akrep mi oğlak mi başak aslan deme de 😃
- +1 yıl
Koç koç
- +1 yıl
Tamam be kizma dovseydin
- +1 yıl
Hahaah yok be kızmadım
- +1 yıl
Can sıkıntısından patlıcan neredeyse
- +1 yıl
🤦♀️Ay ne dedim ki
- +1 yıl
Sen demedin mi satasacak yer arıyorum birine sıkıntıdan
- +1 yıl
Benmi dedim satasacak yer arıyorum diye
- +1 yıl
Ortalık karıştı 😃 yok yok boş ver
Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. akşam film izlerken benci
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. Yorgun olunca çok tatlı geliyor.
01 Yorumla- +1 yıl
Anladım
Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Yemekten sonra 😋
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel gidiyor
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHamsi balık yedikten sonra
06 Yorumla- +1 yıl
İyi bakalim
Cevap sahibi+1 yılsen pizza hamburgermi?
- +1 yıl
Hamburger de ne alaka
Cevap sahibi+1 yıliyisimisin sanki psikolojin bozuk
- +1 yıl
Yok gayet iyim
Cevap sahibi+1 yıliyi güzel kendine iyi bak
+1 yılhemne her an
16 Yorumla- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
günde bir demlik gömüyorum da sende pek çay sever tipi yok ya :D
- +1 yıl
Yok fazla içmem
- +1 yıl
fakat müthiş dirayetli birisin ki foto sana aitse eğer her kız beceremez bunu. Arkasında büyük emek olduğu açık
- +1 yıl
Teşekkürler azim iyidir
- +1 yıl
ben karşı değilim sonuçta ortada bir sonuç varsa sergilemek hakkındır haliyle
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılseks sonrası genel de sdfsdfs
028 Yorumla- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
şu cümleyi bir değiştir ya hep aynı cümle sdfdsfds
- +1 yıl
Napim be ne deyim aa ne güzel hep böyle devammi deyim😄
- +1 yıl
olabilir neden olmasın dgfdgf neredeyse her sorun da varım yani dgfd
- +1 yıl
Ahahah tamam ya
- +1 yıl
ohhh şükür :D
- +1 yıl
Sjsjsjs 😄
- +1 yıl
Neyse soru vitrin de fazla populariteye girmeyeyim 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Hahah
- +1 yıl
Bütün KS beni tanıyor şimdi tiktok'a filan çıkarız kendimi görmiyim dfgfdg
- +1 yıl
Hahah niye cikalim ya
- +1 yıl
valla KS öyle bir yer ki geçen görüş attığım soruyu tiktok da gördüm :D bu aralar çok popüler rezil olmayalım böyle bir görüşle sdfsdf
- +1 yıl
Tamam hadi görüşürüz 😄
- +1 yıl
görüşürüz sonra ki vitrinde olmayan soruların da sdfsf
- +1 yıl
Ahahah genelde vitrinde oluyorum
- +1 yıl
:D O Zaman benim sorularıma geldiğin de görüşürüz diyelim dfgfdg Güzel olunca tabi soruların vitrine alıyorlar seni sfsdfdsf
- +1 yıl
2 sorum mu ne alınmamıştı😄
- +1 yıl
:D :D Seninle ilk konuştumuz soru aklıma geldi alınmayan sorularım var diyince :D :D yakında fenomen olursun sende fsfs
- +1 yıl
Ohoo oraya gelene kadarrr
- +1 yıl
Bu site neye göre feno seçiyor anlamadım ama olursun merak etme :D 10 yıldır beni seçmediler ama olsun dfgdg
- +1 yıl
Hahaahahahh ciddenmii
- +1 yıl
ya 2013 de kayıt oldum buraya :D o zamanlar daha aktifti her konuda :D şimdikiler ölü balık gibi. Nerede o eski KS :D Sende zamanla burada takılırsan daha neler görürsün neler :D İlk kız arkadaşımı bile buradan edinmiştim dfgdg her şeyin ilki KS den başlar :D
- +1 yıl
Hahaha ilginc
- +1 yıl
Sende yaparsın buradan birini yakında sdfdsf ya da başka manyaklarla farklı şeyler diyelim dfgdf
- +1 yıl
Aman ne yapacam ya
- +1 yıl
büyük konuşma kız sdfds güzelsin maşallah olur bir şeyler sfdsf
- +1 yıl
Of aman neyse hadi görüşürüz
- +1 yıl
görüşürüz sdfsdf
- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılGece soğuktan donarken
01 Yorumla- +1 yıl
Sjsjsjs guzel olur
- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer