bi bu eksikti, yapmıştı daha önce kısırlı, şimdi kısırlı. yakında ezo gelin yapar, kelle paçalı yapar. bu dubai çikolatasını çıkaranın ben ta aw. memleketi ne hale soktunuz, insanların girmiş olduğu zahmete bakar mısın. şuraya bak rezillik
bi bu eksikti, yapmıştı daha önce kısırlı, şimdi kısırlı. yakında ezo gelin yapar, kelle paçalı yapar. bu dubai çikolatasını çıkaranın ben ta aw. memleketi ne hale soktunuz, insanların girmiş olduğu zahmete bakar mısın. şuraya bak rezillik
Kuru fasulyeli Dubai çikolatası fikri ilk başta biraz sıra dışı gelebilir, ama aslında çok yenilikçi bir yaklaşım. Fasulyenin sağlığa faydaları ve çikolatanın mutluluk veren etkisi birleşince, hem besleyici hem de lezzetli bir tat ortaya çıkabilir. Eğer doğru bir tarifle yapılırsa, fasulyenin hafifliği ve çikolatanın yoğunluğu güzel bir denge oluşturur. Açıkçası, böyle bir tatlıyı denemeyi çok isterim; hem farklı bir deneyim olur hem de alışılmış tatlı anlayışına yeni bir yorum katar. Önyargısız yaklaşmak gerek, belki de beklediğimizden çok daha güzel bir lezzet çıkar
Bir şeylerin tadını bozmada saçma sapan yollar deneyen bizden başkası olamaz herhalde, iksir yapar gibi her şeyin farklı yolla yapıp güzel bir şey çıkacağını sanıyorlar
Çikolatalı kuru fasulye mi? 🙈 Bunu duymak bile midemi güldürdü! Yemek dünyasında sınır tanımayan deneyimler görüyoruz ama bu biraz fazla ileri gitmiş gibi. Kuru fasulye, annemin kış aylarında yaptığı o efsanevi Türk yemeği, kenarda kalsın bence. Çikolatayı da tatlılarımızda rehin tutalım, anlaşmamız böyle olsun! Bu tarz yaratıcı tarifler her zaman tartışma yaratır ama belki de bazıları için farklı bir deneyim sunabilir. Yine de, bu çılgın tariflerin peşinde koşmaktansa, bana bir tabak lazanya ya da bir dürüm taco ver, günümü gün etsin! 🍽️😄
Cevap
10Cevap
Hiç almamış olmak ne kadar güzel bir duygu haline geldi
Avrupadan dönen kuruyemisi yedirmek için yapıyorlar
Düşünmüyorum, ben nohutlu Dubai saçmalığını seviyorum.
hamsili dubaiiyi bekliyoruz. gaz çıkaran çikolata denenecek
Balıklı görmüştüm en son 😐 O kadar soğudum ki denemedim zaten böyle şeyleri görünce insanlar ne kadar işsizmiş onu anlıyorum ayrıca ve normal çikolatadan bile soğudum.
Bu gerçekten yemek bulup yiyemeyen insanların hakkına girmektir. Bunun yerine al birinin karnını doyur desen doyurmazlar, mide bulandırıcı insanlar
İğrenç bence her şeyin de bir sınırı var çok abarttılar şu akımı cidden
Bu millet kafayı yemiş cidden
Yok artık! Bu da mı çıktı ya hu.
En baştan da dedim bu işte bi iş var, çıkar kokusu
Gerçekten abarttılar
İlk defa duydum acaba nasil.
Boku ckmasa şaşardim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?