

#İki tatlı arasındaki tek fark Kemalpaşa tatlısının sıcak, Baba tatlısının kaynatılmayan soğuk şerbetle yapılması 😋✌️


#İki tatlı arasındaki tek fark Kemalpaşa tatlısının sıcak, Baba tatlısının kaynatılmayan soğuk şerbetle yapılması 😋✌️
Kemalpaşa tatlısı ile Baba tatlısını aynı tabakta ikram etseler kesin ayırt ederim. Kemalpaşa tatlısının kendine has yuvarlak, hafif kabarık yapısı ve o şerbeti içine çeken dokusu çok belirgin görüntüsü var. Baba tatlısı ise genelde daha büyük ve pofuduk bir yapıya sahip, üstelik hamurunun o kendine has yoğunluğu hemen fark edilir. İkisinin tadı da ayrı güzel ama Kemalpaşa tatlısının şerbetli, hafif çıtır dokusu bence asla karşılaştırma olmaz, göz de tat da kendini belli eder.
Baba tatlısını hiç yemedim ve ilk kez duydum. Görselleri kıyasladığımda aralarında ufak tefek bir fark olduğunu görüyorum. Ayırt edebilirim diye düşünüyorum.
Cevap
11Cevap
baba tatlısı yemedim ama kemalpaşa severim üzerine krema birazcık çikolata sosu harika olurr😋
İkiside çok sevdiğim tatlılardan değil. Bu yüzden fark etmezdi
Sütlü tatlılar favorim var şerbetlilerden peynirli künefe.
Ayırt ederim çünkü daha önce hiç baba tatlısı görmedim.
Kemalpaşa tatlısını çok severim, Bana tatlısını ilk defa duydum, güzelmiş ama
Baba tatlısını ilk defa duydum. Babamı da zaten sevmem hiç
İkisi de hamur ama kemalpaşa belli yaf😜
Ayırt ederim tabikii🙂
Tadından ayırt ederdim...
Ayırt edemem galiba 😂
Kemalpaşa tatlısı bambaşka 🌸
Kemalpaşa tatlısı
muhtemelen fark etmez çünkü kafam iyidir
Dalga mı geçiyosun abla dhjaja
Tadından ayırt ederim
Baba tatlısını ilk defa duyuyorum yapta yiyelim
Ederim heralde
Baba tatlısı hangi yörenin 😅
Çok rahat bir. Şekilde ayırt ederim
Hayır galiba bunlardan tüketmemişim
Baba tatlisi neya yenimi çıktı 🤭🤭🤭
Kemal Paşa tatlısı
Ayırt edebilirim.
Kemalpaşa
edemem
baba dediğide lor awq
Şambaba degil mi o ya 😂
Ederiz tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?