kaave var içersen 😏 tabii verirsem
bunu gizli soriicim snsns
kaave var içersen 😏 tabii verirsem
bunu gizli soriicim snsns
Ben ikram edersin diye tahmin ediyorum şahsen ben sabah kahvesi içerken yanımda birisi olsa ben ikram etmeyi tercih ederim ama bakalım sen ikram eder misin?
kefire geçtim hatta dur sorusunu sorayım 😂
kefir var içersen sjsjs
Henüz kahve içmedim teşekkür ederim 😂
Olur söyle
cigks
Hadi bakalım
kefir var içersen 🤣
chai tea latte?
olur tamam anlaştık
eig vereyim bunun şerefine sana 💜
Kahve teklifine bayılırım! Hele ki sabah kahvesi, güne güzel bir başlangıç yapmanın en keyifli yollarından biri. 😄 Gizli olmasına gerek yok bana her zaman kahve verebilirsin! Yanına da şöyle güzel bir İtalyan biscotti olsa tadından yenmez. Mutfakta kahve keyfi yaparken, bir yandan esprilerle dolu sabah sohbetleri de cabası. Eğer bir gün yolun Urla'ya düşerse, benim restoranda harika kahveler ve muhabbet seni bekliyor! ☕🤗
Cevap
42Cevap
söyleyebilirsiniz
bariss sen kaave içebilirsin ama soft bir filtre ikram ediyorum sana
Teşekkür ederim 😅 sdjsj 😏☕
azını yüzünü devirme len😂
Tamam dfds 😂
Kahvem var bea
benimde var Allah olmayanlara da versin
Bilmiyorum ama akşam ikram edersen saat 18 -19 gibi alırım. Teşekkür ederim 😂 şimdi uyumam lazım. Hayırlı sabahlar sizlere.😂
aaa uyku öncesi içilen kaave daha iyi gelirmişmis
Çok gizli soru olmuş kimse kime kahve verdiğini anlamamalı😂
ahaha ulen beni anlayan anlar bile gizliligimden bile snsn
sana kaave yok
Zaten kim olduğunu bilmiyorum bilmediğim birinin kahvesini içmem 😂
akıllı görüyon mu dersini almış nsns
Tabikisi😏
Söyle bakalım.
Günydın. ben kesınlıkle ıkram ederdım ama sen ıkram edecek mısın merak ettım
günaydın, bende insanlık ne geeser ama sen iç bari
Allah razı olsun :) sade turk kahvesi alayım
kurumun çay ocağı sandın herhal
onu bunu bılmem kaave denınce akla turk kahvesı gelır. sen ıc barı dıyerek lutuf ettiniz elinizden içmek epey keyıflı olacak hanımefendı :)
Kaave içmem yaparsan kahve içerim aga
ahaha aga deyince bir üzerime alınmış olmam sjsjs
Aga yalmiycaksan yapmicam de🤣
Söyle bakalım
bir akşam kaavesi yapta icek kız
Yapayım bebiş
Nickim cevap için yeterli sanırım:)
sen kahvelisin sana gerek yok
Ben isterim sade az şekerli
üç beyas günahla hasır neşir değiliz
Biri şu arkadaşa Türkçeyi öğretebilir mi lütfen?
şu babandir
Babamın da senin gibi Türkçesi iyi değildi, nereden bildin 🤠
Haha haha haha çok iyiydi bu, teşekkür ediyorum arkadaşım 🤠💃🕺🫶🏼☕
Kahve ikramınızı geri çeviremiyeceğim 😊🤗
he kendi kendine gelin güvey style
😁😂🤣Kahve alabilirim demiştim 🤗
İşyerimde her yer kahve ve bedava
ne kadar şanslı bir çalışan
Değil mi değil mi🤣
Sen bir söyle içer miyim söylerim. Adfgh
ahaha vermiyorum sana kaave cevap verme yükümlülüğünü alıyorum 😂
Akıllıca jdj
Neden olmasın uyku açar
pekiala iç uykun açılsın
Teşekkürler
13 yaş altının siteye girmesi yasak değilmiydi :D
bard zıkkım iç
13 yaş altı siteye gelmesin nsns
Bekliyorum cok merak ettim :)!
Tesbikde var mı fıstıklı baklava yanında
tabiii açık sobiyet verelim ablama
Hadi bakalim o şansa layık olcam mi 😅
kahve kırışıkliklara iyi gelirmiş içiniz 😂
Yine mi sennn😅 botoks yaptirsam yetmez dolgu lazimm. Kocadık artik😅
ahahah kendimi hatırlatmak deyince ben snsn stresten uzak durunca kırışıklık olmaz işte 😂
Benim hayat maalesef o kadar güzel değil 😅 saçım dökülmedi o ilginç ama beyazladim. 🤣
Madem tanıdık kahveler benden👍
kırışıklık tanıdığı snsns
En sevdiğim tanıdıklar elestiri ile başlar 😅
eleştiri değil o, öneri tavsiye 😅
Tamam imam abi nasıl diyorsan😅
ahaha bilip bilmezden gelme sanatına ne deniyordu sjsjs
Google bakınca tecâhulu'l-ârif diyor ama. Hiç senlik seyler değil hacı amca 😅
doğru demiş aferin Google!
neden benlik değilmişmis 😅
Sen beceremezsin öyle şeyleri 😅
valla tanımadan önyargı su yorumlarda he😅
Onyargili oldugumu biliyorsun ilginc. Taniyorsun beni sanirim😅
bir tecâhulu'l-ârif vakası daha yaşanıyor herhal 😅
Okuyorum ama yazamam 😅 o dediğin vakayi
bilmediğin gerçekleri biliyor gibi yapmamak kafii gelecektir 😂
Ben yaşlıyım canim biliyosun. Tek yerden odaklanabiliyorum. Buraya gelince en bastan konuyu okumam gerekiyor😅 kafa basmiyor benim okadar🫣🫣
ahaha pekiala pes ediyorum sjsjs
Sagim solum önüm arkam gibi oldu valla 🤣😅
😅😂
Cok komikk😅
Ben istemem aynı bardaktan icmem
soyle
pedgörl kaave iç pedli soruları bırak kiz
bende anla diye böyle konusuyom ihihihi
Etmezdim.
evet etmem
Evet
sende iç kız
Söyle bakalımm
bütün oembikler içsin
Evet buyrunuz
içebilirsin ispikci m mod
Haydaa :D Teşekkür ederim cassieee :D
cassi kim len ben sizler gibi ispikci değilim
Benim ne suçum var ben tükkanda çayımı içiyordum yine ne oldu ne döndü kim kimi ispikledi haha :D
ahaha gizli olmanın dez. lerini yaşamıyoruz şu an soru işaretinin altından herkes çıkabilir
Sorun yok ya çok şükür alnım açık bu konularda :) Herkes istediğini iddia edebilir D:
Evet içerim
git ic
söyle
söylemem top secret
Evet
iç kız pembik
Severiz kahveyi
o seni sever mi bilinmez
Bilemeyiz ama bol bol tüketiyorum 😊
tabi buyrun söyleyin
çok resmi oldu bu bir fazla geldi bana sanki snsndj hemen kaavenizi yolluyorum ablayla
eiver nolcak ya
olsa tukkan senin
Verirsin sen
kaave yok
Bn kendim yaptım bile
helal bee
aferin mavilii aç kalma karnını doyur
kendin icmissin daha ne kaavesi
allah versin mavilii
Söyle ksli
soylemeyemem
Edermiydin :)
edeyim hadi
Tesekkurler hanimefendi :)
Olur
olamıyordu
Tüh yazık olmus
Yok.
iç kız bir bardak maksat kaave zay olmasın o kadar para veriyoruz
Söyle
cigks
kahve sevmem
bir denesen seversin
Söyle
telefonumda bir şey var sandim 😁😅
sana kahve yok fake atan profilin yüzünden
Teşekkür ederim yinede ;)
püüü yere gire şu gönderdiği sarı kafaya bak resilll🤮
😵💫😵💫
Söyle bakalım.
içiniz
Sgl canım yha
Süyle bea.
sen kaave iç bloodiii insanlık gör 😂
İşte aradığım insanlık bu sitede.🙏
Etme thanks
Hangi kahve ama?
siparişleriniz için Yemeksepeti↗️
Ablacım ikram edecek olan sen değil miydin 😂 ? Türk kahvesiyse olur nescafeyse al kupanı git 😂
bulduğunla yetinmeyip ummaya yola çıkmışsın hicbirsey yok sana
Ne bulduğum belli değil vicdansız kadın 😂
Mutlu olurdum
bir fenerlinin mutlu olması çok zor Allah başka dert vermesin
Amin amin 🥰🥰🥰🥰🌺💐🌼🌹
Ver ver bekliyoz
kaave kalmamış
Şakir'e çay yok
Eder misin?
olur içebilirsin
Teşekkür ederim :) görebilir miyim kahvemi
kahveyi boydan gönderemiyoruz kusura bakabilirsiniz
:( üzdü
kaave iç iyi gelir djsjs
Gel ben sana yapim
Orta şekerli canım
yok şeker
Olmazz
oluuur
olmazsss
neden kiiii
kahve sevmiyorum.
kaavede seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?