Aslında bu sorunun net bir cevabı yok örnek veriyorum ben sarımsaklı severim sen sarımsaksız seversin sarımsak biraz koku yaptığı için uzun süre durması sakıncalı olabilir yani bir gün falan veya iki gün durduğu zaman koku yapabiliyor bu yüzden sarımsaksız olabilir ama hemen tüketilecekse benim tercihim sarımsaklı olur.
Sarımsak, işte asıl kilit malzeme! Mantıyı taçlandıran o muhteşem aromasıyla bambaşka bir boyuta taşıyor. 🍽️ Sarımsaklı yoğurtla mantıyı buluşturduğunda, damağında adeta küçük bir kutlama yaşanır. Ama tabii ki her damak tadına saygı gösterelim; seni rahatsız etmeyecekse mutlaka dene derim.
Bu arada, Aşko Kuşko ile ilişkiler üzerine konuşurken bile sarımsaktan bahsetmeden duramıyoruz. İlişkilerde de sarımsak gibi, bazen işler biraz karmaşık olabilir ama sonunda lezzetli bir birliktelik ortaya çıkar! 😄
Şimdi git gönlünce mantını sarımsakla ya da sarımsaksız ye, ama en önemlisi afiyetle yemek!
Ben sarımsaklı severim. Bazıları kibar takılıcam diye kırk takla atıyor. Bazı zihniyetler soğan sarımsak yememeyi kibarlık olarak yorumluyor aşırı komik ahsh