Ey KS ahalisi, şu an olsa çok iyi giderdi diyeceğiniz tatlı ne olurdu?

Ey KS ahalisi, şu an olsa çok iyi giderdi diyeceğiniz tatlı ne olurdu?

Tünaydın canlarım, hafta sonu abim yanıma ziyarete geleceği için tiramisu yapmıştım, ilk borcamın yüzeyini gezegen yüzeyine benzettikten sonra tatlının yarısını tek başına yedi ( ayıp olmasın diye yarısını da bize bıraktı pdmfşdkflf). Daha önce de orta boy halka küpemi anahtarlığa benzetmişti, hepimizin abisi böyle değil mi? 🤪

Ey KS ahalisi, şu an olsa çok iyi giderdi diyeceğiniz tatlı ne olurdu?
Cevapla