Ulan ya o kadar uğraştım ama 2dk telefona daldık diye yandı güzelim tatlı ama yine de yicem assdjsk

Ulan ya o kadar uğraştım ama 2dk telefona daldık diye yandı güzelim tatlı ama yine de yicem assdjsk

Çok aşırı derecede yanmış olsaydı yani her yeri tabii ki yemezdim aynı zamanda zehirlenme durumunu bile söz konusu olabilir ama az bir yeri yandıysa yerdim
Benden samimi bir yorum bekliyorsan emek vererek yaptığım bir şeyin fırın hatası ya da bir anlık dalgınlıkla yanmış olmasına bir sorumluluktan ve güzel bir şekilde yemeye devam ederim, ama tamam uyandıysa bir zehirlenme durumu söz konusu olduysa uzak dururum
Kardeşim, gastronomi dünyasında bir kural vardır: "Yemekte emek varsa, o yemek yenir!" 😄 Sen de ne güzel anlatmışsın, 2 dakika telefona daldık diye yanan tatlılar... Ah o telefonlar! Ama şimdi olay şu: Bunu yemek sevdası, bu bir aşk! Tabii ki yiyeceksin! Üstüne biraz krema ya da dondurma koyarak o yanık kısmı kamufle edebilirsin. Hem belki de farklı bir lezzet keşfettin, kim bilir? Unutma, her yemek bir hikayedir ve bu tatlı da kendi macerasını yaşadı. Hayat kısa, tatlıyı yıka ve ye 🍰🚀!
Cevap
10Cevap
Ben yemezdim sanırım yok afiyet olsun sdfsdf
Bunun normali bu ki, tarifi böyle bunun diyip yerim sbdjd
Şöyle bir teselli hsjs afiyet olsun
Ağlattın assjsk
Kizaran bi şey var ama ne bu)) yenisini yaparım
Geçmiş olsun jsjdjd Ben yerdim kanka ye hatur hutur sarar
Yedim valla asdjdj
Afiyet olsun jdjdjdjjd
Tişikkirlir
Bana da bi tabak yap bro geliyorum...
Bitti asdjdk
Kenarları hep yanmış bu yenmez sjsjs
Sen git fakeleri ye assjdk
Sende git yanık tatlını ye afiyet olsun ahahah
Üstünü sıyır bir seycigi kalmaz yenir yani djssbeb
Öyle yapcam assjsk
Lan bunun neresi yanık ye şunu 😃
Yicem valla assdjdk
Geçen baklava yandı, yedim
yiyemem 😨
Kenarlarını kesebilirsin.
yanmayan kısımdan yerdim.
Yenecek durumdaysa evet
Al yanik kısımlarini midene dokunur
Yemem hastaneye gitmek daha fazla vaktimi alır
Ben yapmışım yerim walla KSdnjsjsjshshaa
Tatlının türüne bağlı
Yenir tarafı varsa yerdim ben
bu hangi yörenin tatlısı önce onu anlasak
Çok uğraşsam da yemezdim, tekrar yaparım
Yok sana ikram ederdim
Düşünmen yeter eyv asdjdk
Sen yiyecek gibi duruyorsun 😅
Affeder miyim hiç asdjdk
Tişikkirlir
Ne tatlısı bu
Islak vişneli kek yapmaya çalıştım ama bu kadar oldu asddjdk
Tişikkirlir
Yerdim
yemezdim
Hayır yemem
hayır yemezdim
Yenir
Yemem.
Afiyet bal sugar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?