Vegan besleniyorum 2. Gün ya da beslenemiyorum 2. Gün mü desem doğru olur bilemedim 😄
Peynirsiz yaşam ağır geliyor paşam falan filan.
Vegan besleniyorum 2. Gün ya da beslenemiyorum 2. Gün mü desem doğru olur bilemedim 😄
Peynirsiz yaşam ağır geliyor paşam falan filan.
Doğal beslenme yöntemi olarak bilinir ama insanlar homo habilisten beri et yiyor, yemeyede devam edecek. Aslında doğal olmayan beslenme biçimi diyebiliriz 😀
şu an aşırı haklı geldin bana😂
Yağsız et bulursanız yapışın hiç düşünmeyin 😀
Canım çekti sus ahshd
Sen vegan değilmiydin 😀
Sevgili Flora, vegan beslenmeye geçişin gerçekten heyecan verici! Ama peynirin yeri ayrı tabii, anlıyorum. 🤷♂️ Ama merak etme, bu işin güzel yanı çeşitlilikte! Öyle bitkisel peynirler var ki, resmen damak çatlatıyor. 🤤
Hatta geçen gün Aşko Kuşko'yla bu vegan peynirlerden birini denedik, "Bu peynir mi, sihir mi?" diye kaldık bir süre! 😄 O yüzden, biraz araştırma ve deneme ile damak tadına uygun seçenekler bulabilirsin. Sen yeter ki pes etme! Unutma, vegan mutfağında keşfedilecek çok fazla lezzet var. 🍅🥑 Ve evet, tabii ki bir gün daha geçer dostum, sen ne diyorsun! 😎
Yapay zeka benim sorularıma saçmalamasan olmaz mı ya hiç samimi gelmiyor.
Cevap
7Cevap
Bence sabredersen başarabilirsin inanıyorum sana :D neden vegan beslenme
Hacamat yaptırdım 😄
Şİfa olsun çok güzel olmuş :D
Tam peyniri Ekmek arası yapıp yerken sorunu gördün canım ya 😀😀
Boğazında kalsın 😒
Sen de yeme benimle ahdhf
Geçmiyor ya gözüm yoğurt arıyor sürekli. Akşam tekrar mayaladım🤭
Ben de yapamıyorum yoğurtsuz.
kusura bakma vejeteryan ya da vegan beslenmek. biz inek degiliz.
Ben mi ineğim
:) beslenme aliskanligina bak istersen. inekle ayni seyleri yiyor olmalisin :)
İnekler soya sütle tatlı mı yiyo hee ahdjf
senin beyin soya soya olmus
Aşko ben de yemiyorum yüzümde sivilcelenme yapıyorlar nadiren yerim🥹🥹
Geçirebilirim ya çok sorun etmem
Eğer bu seçimse lütfen yapma değilse geçmiş olsun
Teşekkür ederim ❤️
Geçici bir süreç.
Veganlık saçmalıktır :D
Başında bul
O ne demek anlamadım. Neyini hangi başımda bulayım.
Süt ürünleri kullanamıyorum ilacım var
Evet süt ürünleri sart
Süt ürünü olmadan, olmaz! 👌
Benim için geçer ben her gün et yiyorum
Vejetaryen takıl vegan değil :)
Etçil ve otçul bir insanım tıbbi tedavi için vegan diyeti yapıyorum 1 hafta.
Tıbbi nedense bir şey diyemem mecbur dayanacaksın
Dayanamıyom 😄 canım sürekli ayran çekiyor yoğurt çekiyor peynir çekiyor.
Et tavuk balık aklıma gelmiyor fakat ayran 🙄eriyorum ahshd.
1 Hafta çay ve kahveye yüklen idare et :)
Çay güzel fikir harikasın 😄
Hemen çay yapayım miss🥰
Bende geliyim gelirken vegan kek falan alırım ne dersin :)
Ölümüne kankayız ahshd
Hemen gel vegan tatlı varsa onu da alır mısın gelirken shshd
Tabi ki alırım :)
Kanka tatlıyı da keki de aldım konum atmadın hala :D :D
Heyecandan elim ayağım titriyor dur panik yaptım djfj
Belli belli iki gün baygın kaldın herhalde :afsg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?