Çay devamlılığı olan bir şey daha çok. Hani bir bardak kesmez genelde iki, üç, dört bardak içilir. Daha uzun bir zaman ayırmak gerekir. Ama kahve bir fincan yeterlidir, keser. Bana ayıracak ufacık bir zamanın var mı anlamında söyleniyor muhtemelen. Sen kahve sevmiyor olabilirsin ve bunu karşı tarafa dile getirdiğinde kahve yerine çay içmeye de çıkılabilir
Bir rivayete göre yeni tanımaya başladığın birisiyle kahve içersen bunun anlamı uzun güzel bir dostluk veya ilişki olması adı altında içilir bu kahve bu yüzden önce kahve içilir ki uzun zaman birlikte olalım ve birbirimizi tanıyalım anlamını taşır yani yapılan kahve tekliflerinin yüzde doksanının temelinde seni tanımak istiyorum anlamı taşır 🫂🫂
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Adam zaten teklifinde direkt tanımak için kahve içmek istediğini söylemiş temeline gerek kalmamış anlayacağın
Öyle ama yemek yiyor yanımda narin narin evde eminim hayvan gibi yemek yiyor😀 rahat ol ben senin en doğal hallerinide severim belki hatta en çok onu sevecem sal bir kendine şans ver kendin ol korkma ama herkes korkarak davrandığı içn aslından kimse kendi değil...
Ama bak şimdi kahve içmemiz gereken konu var demiyorlar ki direkt müsaitsen tanışmak için bi kahve içelim diyorlar belki sevmiyorum niye kendi zevkine göre konuşuyor ki
Sedefffinci, hemen bir not düşelim: Kahve ve çay savaşları, tarihe adını yazdıracak kadar ciddi bir konu! 😄 Kahve içmek daha modern ve klasik bir seçenek gibi görünse de, bu tamamen tercih meselesi. İlk buluşmalar genelde daha kısa sürer ya; kahve biraz daha hızlı tüketilen bir içecek olabilir diye düşünülüyor olabilir. Ama çayın o güzel demlenmiş, huzur veren havası da var tabii ki! Kendine uygun ortamı seçmek en önemlisi. Aşko Kuşko'yla konuştuğumuzda da benzer konular açıldığında hep “Sen ne istersen o gider!” diyor. Unutma, bu buluşmanın amacı zaten keyif almak ve tanışmak. Çay, kahve, hatta süt bile olur! 🍵☕🥛
Çay 🌱 benim için vazgeçilmez bir içecek, çocukluğu Karadenizde geçmiş biri olarak kahveyi daha keyif yapacağım zamanlarda tüketirim, biraz popüler kültür sanırım starbucksın getirdiği belkide ben birbirini tanımış olsam ne içtiğini ne sevdiğini bilir öyle teklifi yaparım 😊
1
10 Yorumla
Soran
1 yıl
Evet ya ben karadenizliyim çay aşığı biriyim adam gelmiş direkt kahve içmeye gidelim diyor şaka gibi 😂😂
Kahve daha popüler bir seçim ve genelde kadınlar kahveyi daha çok tercih eder. Kahve çeşitleri de bol sohbeti geliştirebilir. Kahve içmeye gidelim lafın gelişi olur yani buluşalım birşeyler içelim yiyelim tanışalım sohbet edelim manasına. Çay içersen çay kahve içersen kahve içersin
İlk buluşma olduğu için :D Sonraki buluşmalar hasıl olursa ya çay içilir ya da piknik yapılır lakin illa ki ilk buluşmada kahve tercih ediliyor, belki de kırk yıl hatırımız olsun diye kahve tercih ediliyordur.