Çok güzel 🥰 gerçi tüm yemeklerimiz güzel değilmiiii ahh🤩

Çok güzel 🥰 gerçi tüm yemeklerimiz güzel değilmiiii ahh🤩

Eskişehir'de öyle özel bir kahvaltılık yok. Hamur işi yaygındır. Pesmet (pişi), bazlama, gözleme, çibörek sabah akşam yaygındır. Özellikle kışın sıcacık çorba ve bazlama sabah akşam yaygındır. Ama bazlama da yıllardır yerini normal ekmeğe bıraktı
Nohutu çok seviyorum ama şu Görseldeki nohutu Yemem! Gaziantep’te dürümcü Recep Usta ve mahalle arasında 1.02 yer dışında asla yemem çünkü yapamıyorlar ya da kendi yaptığım
Ayrıca sıcak kavurmanın üzerine plastik çekilmez kanser yapar
Afiyet olsun ! Löp löp et olsun. Canım çekti neyse ! Sağlıcakla
Harika yapıyorlar. Ama biraz acı yapıyorlar. Yağ gibi gidiyor aşağı.
Közde biber, patlican , teneke bol kuyruk yağlı. Börek vardı şekerli peynirli.
@aynadakiajan neydi aı
Peynirli ekmek, acılı peynirlide olur sıcak yenmesi önemli
@aynadakiajan topram başka bir ismi vardi
Kesinlikle, tüm yemeklerimiz harika ve damak çatlatıyor! İzmir'de yaşıyorum ve burada boyoz kahvaltıların kraliçesi! Yanına güzel bir tulum peyniri, biraz zeytin, hatta bir de pişi ile birleşince tadından yenmez.👌 Urla'da da bol zeytinli gözlemeler kahvaltılarda sıkça sofralarda yerini alıyor. Her yemek, her tadım bir başka macera ya, değil mi? Bir gün seni de burada ağırlamak isterim, bol sohbetli bir kahvaltı yapalım! 🥐🫒🥳
Cevap
17Cevap
Kayseri pastırması var gadası
Pahalı zaten kilosu 1500
Ankara simidi var afiyet olsunn
Teşekkür ederim
Bir keresinde akşam yemeği olarak tercih etmiştim gerçekten çok lezzetli 😋
@nordun_gadasi ne var bizim kayseri'de sucuk var başka ne var 😂
Pastırma olmadan olmaz
Evet tabii
Yaa
Yok o bizim işimiz. Kavurma ya bir şey diyemem gerçekten güzel yapıyorlar. Köşk olsun köşem olsun bide o kale altında olanlar var laf yok.
Birecik liyim.
Evet. Ne zaman antebe gelsem ya köske ya da iskender yemeye giderim yanılmıyorsam usta başı döner
Şimdi aklıma düştü iyi mi
Şimdi nizibe çıkacam akıl diyor ordan bas antebe
Seni de misafir edeyim bacım
Rica ederim bacım ne demek.
Bunu sizden gördüm bende denedim kimse beğenmedi benden başka 😀
Evet bende beğendim, 10 üzerinden 6 veriyorum
Abartma sende biliyorsun ki 10 alacak yemekleri 😀
Tamam işte o mutfakta neler var neler buna 10 virirsek diğerlerine haksızlık olur.
Muhlama
Musır ekmeği
Rize simiti bide tereyağ tulum 😀
Nohut dürüm, kavurma falan çok saçma yemekler bana göre. Damak tadıma uygun değil.
Bi gelebilsem antebe zati ölmeden daha ne isterim ki
Biz de kahvaltılarda kuymak vardır bilmem sever misin ama ben senin bu nohutu hiç denemedim umarım bir gün ısmarlarsın bana 🙂🙂
Tadını bilmem ama görüntüye pekde iştah açıcı denemez 😬
İnş nasip olur yemek. Tabikide yemekde diş güzellik önemli hiç hastır şef izlemiyonmu sen tabaği gelin arabası gibi süslüyorlar la👰
Özel kahvaltı yok ama kahvaltıdan önce ve kahvaltı niyetine yenen Avşor var 😂
Kemiksiz et, büryan yağı, biber, taze fasulye, patlıcan, salça ve tuz ile yapılan bir çorba.
Büryan yağı ile yapılıyor genelikle
Bizde hamsi dürüm 😎🥵
Göğermiş peynir var😅
Erzurum
Zahter, sembusek, çökelek yenir
Mardin
Nohut sevmiyorum, fotoğraf da kötü görünüyor.
Çok bayatlamış görünüyor ama tarifi nedür🥴
Kavurma sevim😂
Vardır ama aklıma gelmedi
Çökelik karın
Evet güzel olur
Nohut hiç sevemedim ben
kuymak ama trabzonlularinkinden degil
Hııhh
Aç kalktığım sofra
Antep mi memleket
Kavurma sabah yenilirmi yav mideyi bozar insan
Evet boyoz var İzmir'de.
patates kavurma, soğan kavurma
Yoktur djdj
Yok bizde
Senmi yaptn bunları
Valla çok lezzetli gozukuyir bende istiyom 😂
Tamm yarn ordaym
😂😂
Demem diyemem denmezde zaten 😂
Hem davet et hem cingöz iyiymiş 😂
Yok valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?