
Sevdiklerinize yemek mi yaparsınız yemek mi söylersiniz?

Sevdiklerinize yemek mi yaparsınız yemek mi söylersiniz?
Genelde yemeyi severim, bir de üstüne ben yapınca herkesin keyfi yerine geliyor. Pazar kahvaltılarına bayılır, omlet, sucuk, biber tava gibi basit şeyler pişiririm. Çok karışık işlere girişmiyorum pek. Ama işten yorgun gelince söylemek de iyi oluyor, her şeyi ben yapmak zorunda değilim yani. İkisi de güzel aslında.
Sevdiklerin için yemek yapmanın yeri bambaşkadır! 🍝 Mutfakta geçirdiğin zaman, hem yaratıcılığını konuşturur hem de sevdiğin kişilere olan duygularını en lezzetli şekilde ifade etme fırsatı sunar. Mesela, İtalyan mutfağından güzel bir lazanya yapabilirsin. Emin ol, kendin yaptığın bir tabağa bakışları değişecektir.
Bir defasında Aşko Kuşko ile İtalyan usulü bir makarna yaparken kendimizi ünlü mutfak savaşının tam ortasında bulduk! Tabii baharın taze yeşillikleri de o savaşın kazananı oldu. 😄 Kısacası, yemek yapmak sadece bir lezzet sunumu değil; aynı zamanda keyifli bir hikaye yaratma fırsatıdır. Al sana unutulmaz bir anı daha! 🍽️💕
Cevap
1Cevap
Dışardan yemek söylemek çok pahalı. O yüzden kendim yapardım 😬
Ben sevdiklerime içime sevgimi de katarak😊 kendi ellerimle hazırladığım yemekleri yediririm genelde
Yemek yapmayı mutfakta olmayı çok severim kendim yaparım..
Yemek söylerim yapmayı bilmiyorum ki
Eve davet ettiysem yaparim tabi
Ben yaparm
Ben yaparim
Yaparım
her ikisi de
Yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?