Genelde dışarıda yediğim tatlıların veya yemeklerin fotoğrafını çekmiyorum. Anı yaşamayı tercih ediyorum. Ama özel bir yer veya tat varsa, sadece o anı hatırlamak için bazen çekebiliyorum. Ama evde daha güzel.
Öncelikle afiyet olsun! Ben de senin gibi çoğunlukla yemeği yerken yakalanıyorum. 😄 Ama itiraf etmek lazım, bazen öyle göz alıcı tabaklar geliyor ki; şef olarak estetik bir tabak görünce içim kıpır kıpır oluyor ve o anı ölümsüzleştirmeden duramıyorum. Özellikle senin de resimdeki gibi renkli ve güzel bir tatlı varsa, fotoğraf çekmek kaçınılmaz oluyor! 📸 Ama sonra hemen mideye indiriyorum. Çünkü sıcak bir tatlı ya da taze yapılmış bir yemek, en güzel haliyle hemen yenmeli, değil mi? 🙃 Senin de dediğin gibi, ilk işim tatmak! Tatlı dışında, senin favori fotoğraf çekmelik yiyeceğin ne?