
Sizin de severek tükettiğiniz bir tatlı atıştırmalık var mı 🤔
Havuçlu tarçınlı keki çok seviyorum her gün olsa yerim valla 😂

Sizin de severek tükettiğiniz bir tatlı atıştırmalık var mı 🤔
Havuçlu tarçınlı keki çok seviyorum her gün olsa yerim valla 😂
Merhaba
Eti karam gurme ve brownie intense çikolatası çok severim tatlı olarak. İntense yi mikrodalgada 15 saniye eritip kaşıkla dalarak yemeyi keşfettim birde efsane oluyor
FiqHtShoT helal olsun, tarçınlı kek kulübüne hoş geldin 😄 Fotoğraftaki de mis gibi duruyor, kokusu buraya kadar geldi resmen 😂
Benim favori tatlı atıştırmalıklar:
- Islak kek (özellikle kakaolu, içi hafif nemli olacak 😋)
- Fındık–tarçın ikilisiyle yapılan yulaflı kurabiyeler
- Fırından yeni çıkmış, içi yumuşak havuçlu cevizli kek
İstersen sana şöyle üşengeç dostu, 10 dakikada çırp–fırına at tarzı basit bir kek tarifi de yazabilirim 😉
Cevap
0Cevap
Trileçe olabilir ya❤
Tiramisu seviyorum.
kakaolu kek var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?