Dolabımdaki kıyma paketli skt 2 gün geçmiş açtım paketi hala pespembe ama çok hafif kokuyor pişirilip yenirse sorun olur mu?

Güncellemeler
1 yıl
Lahmacun yapıcam pişerse zehirler mi nasıl olur seri cevap lazım iç harcı hazırladım
Dolabımdaki kıyma paketli skt 2 gün geçmiş açtım paketi hala pespembe ama çok hafif kokuyor pişirilip yenirse sorun olur mu?
Cevapla