Kusucaktım nerdeyse ton balığından soğudum. Dardanel bile almam artık. Oysa ki çok severdim her yorulduğum da alırdım güzelce yerdim. Bu markayı ilk defa aldım.
Migrostan ton balığı aldım kokusu çok kötüydü, tadı da aynı şekilde yiyemedim. Açılmış paketin iadesini yaparlar mı?
Bence kesinlikle aldığın gibi götür kokusunu falan üstelik yeni aldıysan daha bir kaç saat olduysa ya da hemen alıp eve gelip açtıysan hemen götür iadesini yapsınlar. Toplu bir şekilde aldıysan belki bir tane aldıysan onu açtıysan geri almazlar ama en azından korktuğunu ve para ne istediğini söyle bakalım
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Dün almıştım bir paket aldım içinde 2 tane oluyor birini açtım
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Migrostan ton balığı aldım kokusu çok kötüydü, tadı da aynı şekilde yiyemedim. Açılmış paketin iadesini yaparlar mı?