Migrostan ton balığı aldım kokusu çok kötüydü, tadı da aynı şekilde yiyemedim. Açılmış paketin iadesini yaparlar mı?

Kusucaktım nerdeyse ton balığından soğudum. Dardanel bile almam artık. Oysa ki çok severdim her yorulduğum da alırdım güzelce yerdim. Bu markayı ilk defa aldım.
Migrostan ton balığı aldım kokusu çok kötüydü, tadı da aynı şekilde yiyemedim. Açılmış paketin iadesini yaparlar mı?
Migrostan ton balığı aldım kokusu çok kötüydü, tadı da aynı şekilde yiyemedim. Açılmış paketin iadesini yaparlar mı?
Migrostan ton balığı aldım kokusu çok kötüydü, tadı da aynı şekilde yiyemedim. Açılmış paketin iadesini yaparlar mı?
Cevapla