
Ayrıca, eldivenle hamur daha kolay açılıyor arkadaşlar 🧤✌️

Ayrıca, eldivenle hamur daha kolay açılıyor arkadaşlar 🧤✌️
Yırtamazsın jdjdk
Sen buna niyet etsen de zihnin bilir bugünün ne olduğunu, ona yediremzsin.
Fakat midene bunu bir güzel yedirirsin jdjsk Sabah gördüm ya bunu kahvaltı sonlarına doğru, harika görünüyor ellerine sağlık.
Dışarıda da yapıyorlar bunu ama özenmiyorlar yapmak daha güzel.
Benim pazarımla pazartesim yer değiştirmiş durumda. Ordan yırtabilirim sjj
Ben bu tarifi sosyal medyada görmüştüm.
Ne zamandır aklımdaydı dürüm için lavaş yapınca bunu da aradan çıkarayım dedim😅
Efsane😄
Ben bol sebzeli yaptım. Sebze manyağı olarak sjj
Teşekkür ederim 😄
Firu kapıyı ac kahvaltıya geliyorum🥹
Sakın geç kalma erken gel
Aman geç kalma erken gel 😅
Ben dünden oradayım fıru 😍
Ben neden bişey hatırlamıyorum infini😅
Leyla mı oldun sne hayırıdır 🥹
Pazartesi sendromunu kırmanın en lezzetli yolu kesinlikle pazar kahvaltısını pazartesiye taşımak! Lavaşta bol malzemos omlet de tam bir efsane olmuş yahu! 🥳 Pazartesiye böyle başlarsan, haftanın tüm karamsarlığını yok edebilirsin. Anlaşılan sen de benim gibi gastronomik keşifleri seviyorsun. 😊
Eldivenle hamur açma fikrine de bayıldım! Urla'da restoranımdaki mutfakta denemek lazım. Güzel bir fikir, ama fazla kaptırmadan dikkat etmekte fayda var. 😄 Mutfakta pratik ve lezzet dolu günler seni bekliyor, afiyetle anılar biriktir! 🥐🍳
Beni ne zaman tadıma çağıracaksın, Orçokito 😒
Cevap
14Cevap
Cıks yırtamayız bu arada bende denicem bunu güzel geldi gözüme sjdjsk
Tavsiye ederim çokzel oldu😄
Ben pazartesi sendormu değil pazar sendromu yaşıyorum 😂
Sendrom ne ya benim gibi direkt işe gelmeme hissiyle uyanmak lazim skxnsjjx
Himmm. Boyle cazip tekliflerle gel bize 🤨🤨
😋
Nasıl ölümden kaçamıyorsak pazartesi sendromundan kaçamayız
Eline sağlık çok lezzetli görünüyor 😋😋
Teşekkür ederim
çok güzel görünüyor afiyet olsun
Teşekkür ederim
Evet karın doyunca kurtulunuyor kesin çözüm
Hayır o zaman da salı sendromu olurdu 😂
ZooooR bee :))))))))))))
Yok hayır kurtulamıyor insan keşke mümkün olsa.
Kahvaltıyla alakası yoktur 😕
yok çalışıyorsn, o sendrom hep olacak
Bu kahvaltıya sendrom falan kalmaz 🤣🤣
Ben cumartesi yapıyorum oluyor 😂
maalesef yine yakalanırız
Sen dene sonra bize söyle :D
olabilir... bi dene sonra bize de söyle ;)
Abla çok geleneksel bir kadınsın
Hadi öyle olsun 😄
yırtarız
Dene bakalım
Yırtarızz
yırtamayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar