Parasını yemeğe harcayan insanlar bana çok saçma geliyor?

Yani yemek yiyosun bitiyor ama eşya alsan en az 10 yil seninle hem yedikleri şeylerde çok sağlıksız evden beslenmek en iyisi bence arada bir dışardan yenilebilir
Parasını yemeğe harcayan insanlar bana çok saçma geliyor?
Cevapla