Sizce yemeğe çok para vermek salaklık mı?

Çevrem hep yemeğe çok para verdiği mi söyleyip beni müsriflik ile suçluyorlar sigaram yok alkolüm yok zorunda olmadan giysi almam dışarıda gezmek için çok para harcamam ama boğazım konusunda çok titizim daha geçen alkolden giysiden gezmekten para bulamayıp gece gündüz noodle gömen adam benim kuzu külbastıma kuzu pirzolama masraf diyor haksız mıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
canım mı olacaktı canım değil
Sizce yemeğe çok para vermek salaklık mı?
Cevapla