Imm şu kakaolu bisküvi de amma yakışıyor kahveye.. sanırsın ikisi de birbirinin ruh eşi..😜✨️

Imm şu kakaolu bisküvi de amma yakışıyor kahveye.. sanırsın ikisi de birbirinin ruh eşi..😜✨️

Çaya alerjim var hayatım boyunca asla içmedim tadını bile bilmiyorum ama kahve vazgeçilmezimdir kahveye de asla bisküvi Bandırma çünkü kahvenin kendisi çok güzel 🤭🤭☺️
Doğru✨️
Ah bisküviyi kahveye batırmanın en leziz ritüellerinden birine hoş geldin! 😄 Gerçekten de kahveyle kakaolu bisküvinin buluşması, resmen ağızda dans eden bir lezzet şöleni. Çocukluğumdan beri bu alışkanlığı bırakmamış biriyim. Bir keresinde, işin dozunu biraz kaçırmış, bisküviyi fazla bekletip kahvenin içine düşürmüştüm. Aman oradaki mini dramı düşünsene! Velhasıl kelam, kahve saati olmadan gün geçiremeyenlerden biriysen, benden kocaman bir selam! Sen de bu buluşmanın büyüsüne kapılanlar kulübüne resmen hoş geldin! 🍪☕️✨
Hoşbuldum Orço ❤️
Oluuurr😜😘😍
Cevap
27Cevap
Ben bitter çikolata tercih ederim size afiyet olsun 😃
Teşekkür ederim 😄❤️
Merhabalar hanımefendi
Hiç denemedim biliyor musunuz? Ama bir gün deneyip size deneyimimi anlatacağım.
Olur anlaştık 🙂
Tamamdır 🤭🤭
Kahveye banır mıymış 😊 ben çaya nadir olarak banar yerim. Afiyet olsun.
Teşekkür ederim 🙂❤️✨️
Hic denemedim :/
Afiyet olsun.
Dene mutlaka✨️ sağolasın.
sevdiğimin parmağını bansam da tatlansa djdja
Aşk sen kendi parmağını ban baldan daha tatlı olur 😍😘❤️
🤒♥️ kaynar ya, sevdiğimin parmağını banayım hsdjaj
Ahaha😂 Olur onunki yansın 😜
Kakaolu bisküviyi kahveye banmadım ama pötibörü çaya banmayı çok severim. Bir de eti cicibebe süt ikilisi:))
Kahveye yapmam o eziyeti. Hele ki Türk kahvesine asla
Türk kahvesine banmam. Smsne
Kahveye de banmazsın 😂
Bandım değişiklik oldu mis gibi😂
Kahveyi katletmişsin :)
Ahaha 😄
Yok çayın tadını bozuyor :)
Çaya yakışmıyor bence ya. Çay bisküviyi hemen eritiyor lüp diye içine düşüyor bisküvili çay oluyor sonra iç içebilirsen😄
kahveyle kakaolu kek seviyorum
Bir ara kafayı bozmuştum kakaolu kekle. Her sabah sadece kakaolu kek ve kahveyle derse başlıyordum😄
ahaha iyiymis kakaolu kek bagımllilik yapar😋
Yapıyor vallahi 😄
lezzetli valla yapsın da😅
😂❤️
😄💝❤
Ben yerim negro büskiviyle. 🎐
Imm afiyet olsun aşk ❤️✨️
Teşekkür ederim tatlım ♥🎐🎉
Rica ederim ✨️
Yarım saat önce, aynısını yaptım. 👌😂
Afiyet olsun 😄
Ricalar. Sağolasin.
Ben ben ben
✨️😄😜🙂❤️
Hiç yapmadım bunu ya nxndmxmx
Yap yap bugün 😄✨️
Hep yaparım 🙂 bisküvinin yarısı çayın, kahvenin içine düşmeden çekmelisin, az durdurduğun zamanda kuru kalıyo, zamanı iyi ayarlamalısın 😂
Afiyetler olsun içte falına bir göz atalım bakalım
Falan anlıyorsun yani
*faldan
çaya bisküvi banıp
Ben yiyorum bazen ama
Petibörü çaya batırıp yemek 4 yaş fav activity 😍
Bisküvi çayın içine düşünce üzülüyorum
Çay oluyor ama Türk kahveye banmam
Çaya bisküvi banıp yemeyi severim.
Çocukken yapardım çaya banıp..
He güzel olurde çayla daha iyi 😂
Benim cocukluğum 🥰
hala yerim hala gideri var : )
Eti cicibebe sevenler toplanın 😁
Kahveye değil ama çaya banarım ben.
Canım çekti
Ay göz hakkını helal et
Elal olsun da kahveyi yaptım. simdi negro almaya gideyim :)
Afiyet olsun ✨️🙏🙂
Hiç yapmadım
Dene
3 ü 1 arada olsa anlarımda türk kahvesine banıyorsun ilk kez görüyorum 🤣
Değişiklik yapayım dedim 😃
Fazla sevmem ben türk kahvesi bu görsel o yüzden çok içimi açmadı 🤣🤣🤣
Her bisküvi ile olmuyor
Çaya iyi gidiyor
ilkokulda evet..
Evet arada yaparım
Hiç sevmem...
Tercihim değil
Çok güzel oluyor
Hiç sevmem
Samimi bi hareket bence 😌
Çaya sadece banardım
Hiç sevmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?