Makinede yapanlara duyurulur böyle hani makine tam fokurdamaya başlayınca hemen kapatıp fişten çekin hemen alın size bol köpüklü kahve. Kız kardeşim gibi fokur fokur kaynatmayın kahve haşlamıyoruz🌸

Makinede yapanlara duyurulur böyle hani makine tam fokurdamaya başlayınca hemen kapatıp fişten çekin hemen alın size bol köpüklü kahve. Kız kardeşim gibi fokur fokur kaynatmayın kahve haşlamıyoruz🌸

İyi ve yararlı dediğiniz şu kahveye bir bakın iyice.
Bagirsaklarınız da bozulan onca gıda ve su ile karıştığını düşünün!
Siz sıvı tükettikçe hepsinin bir birine habire karıştığını ve vücudunuza iltihap olarak yayıldığını da düşünün.
Dayanılmaz baş ağrıları, eklem ağrıları kol bacak bel ağrıları sizce neden?
Bir de zırt pırt orgazm oluyorsunuz!
VAYY efendim ben niye yorgun düşünüyorum...
Size bu kahveyi yararlı diye yutturan zihniyeti şey edeyim ben, elinden öpeyim... 🫀🫁🧠
Haklısınız ama artık alıştık
Ben yaparım ama sevmiyorum kahve içmeyi o yüzden hiç yapmam. Üniversiteyi kazandığım sene balık restoranda çalışmıştım oradayken öğrenmiştim. Önce yarım yapacaksın kahveyi köpüğünü aktaracaksın sonra fincanının geri kalanını tamamlayacaksın.
Helal olsun 🙂
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim 🌸
Çok iyi kahve yaparım.. Dede mesleği.. Kemeraltinda kısa pantolonla gezerken bizi alıp zorla öğretirdi.. Tüm sülalenin çocuklarinin en iyi bildiği şey kahve yapmak :))
Tek yapamadığım şey 😂
Olsun ben yaparım sana 💜
Oyyyss💖
Teşekkürler gül çiçek
Rica ederim aşk bal 🌸
Cevap
15Cevap
ben yapamam hayır. afiyet olsun
Sağolasin
Ben eski bakır cezvede yapıyorum tadı bi başka oluyor. Makine kahvesini sevmiyorum
Doğrudur bakır cezve daha başka
Beleş kahve içmenin en güzel metodu kim daha bol köpüklü kahve yapabilir?
İlk yapmaya başladığımdan itibaren köpüklü yaparım. Komşumuz şey derdi baktın köpüksüz tükür getir. 😂😂
Aaaa😂
Hatta köpük oluşmaya başlayınca yavaş yavaş almak lazım. Bol köpüklü oluyor öyle
Kesinlikle 🌸💜
cok guzel kopuklu yapiyorum canimm ama canim isteyince haabahabah
😄😄🌸
Tam istediğim kıvamda olan kahveye benziyor 😍
Oyyy💜
Başkasına yapınca oluyor kendime yapınca yakıyorum böyle şansın aw zjsjsnns
Kıyamam 💜🥲
Püf noktalarını uygularsan yaparsın makinede yapılıyorsa temizliği yapılmalı cezvede yapıldığında soğuk su 1 tk kahve kahve kalitesi önemli
Cezvede ve köpüklü yapabiliyorum. G
Kahvem çok sevilerek içilir.
Kahveyi annemden bile güzel yaparım babam bayılır 😌
Kahve iyiyse köpük kolay
Doğru
Köpüksüz Türk kahvesi mi olur yahu 😅
Gel ben sana yaparım 🥲🫠🌸
Koşa koşa 🫠🩵
Oy oy 😍🫠
Heyy maşallah bunu kim yaptı?
@dorothyfoster hamarat gördüm seni baya
bu arada kahven 45' saat yönüne çevirince gülümsüyor 😆
pardon 90'
😄😄teşekkürler 🌸
Makinem sağ olsun iyi pişiriyor
Afiyet bal olsun 💜
Teşkoo
Köpüklü yapabiliyorum ama bol köpüklü değil jdnd
Sıkıştığında çok az karbonat at
Övünmek gibi olsun da iyi yaparım
Bende öyle yapıyorum harika
Ben değil makina yapıyor istediğim kıvamda köpüğü
🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️
Valla çok iddalıyım bu konuda bir tiryakici olarak
Genel de herkes yapar bol köpüklü
Ben hariç herkes :)
Bu kızı alan yaşar, diyim ben size. :)
Teşekkürler ama evlilik düşünmüyorum kimseyle 😄evlilik insanı değilim 😄🌸
Evde tek başına :)
Ben değilim
Ben sana yaparım ☕️
Rica ederim 🌸🫶
Cezvede yapanlardanım
Makine işi sevmiyorum
Tükürünce oluyor🤭
Kız aaaa😂😂
Çok güzel yaparımmm bol bol köpüklü
Ben bol köpüklü yaparım
Ben yaparm haha
Maşallah🌹
Ben yapıyorum
Yaparım kdjd
Aynı ben bol köpüklü yaparim
Benn
Yapıyorum çok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?