Eleştirenler gidip dubai cikolatacılara konuşsunlar
💯 Hiç hurmalı ballı kaymaklı avokadoyu denediniz mi?
Eleştirenler gidip dubai cikolatacılara konuşsunlar

Denemedim hiç afiyet olsn
Sağolun teşekkürler
Rica ederim
Teşekkür ederim 🙏
hayır denemedim hiç
Cevap
6Cevap
Ne yapacaklarını şaşırdılar abartmayi bıraksınlar artık yeter yahuuu
Ya bu uzun zaman vardı zaten biliyorum dıs gücler sakin olun 😃
Sen onu dubai cikolatacılara söyle
Onu duymak bile istemiyorum artık 🤮
Cok samimi bir tepki verdiniz ama tesekkurler 😃
Bu coktan vardı da ben de şimdiye kadar belki on kere yedim ama paylaşınca sanırım hata mı ettik ne 😃😃
Bu çoklu tatlı karışımları abartı ve cidden bu bir yarış haline geldi sanki...
İnsanlarda almak için yemek için yarışıyor bu cidden sıkıntılı bir durum.
Ama bal, hurma yine çikolata ya nazaren faydalı şeyler
Fark etmez böyle karışımlar bana absürt geliyor
Tuzlu seviyonuz o zaman. Bizim oya abla vardı komsu onun gibi
Hayır ama hurmalı avokado yaparım.
Denedimde bana biraz ağır geldi nedense yanımdakilerde hafif diyip durdular
Hayır bence hafif değil ben normalde yesem sağlam yiyen biriyim ama beni dahi kesiyor. Aç karnına yesem evet belki tam doymam ama yeterli olur
Belki ballı değildir belki hurmalı yanınızdakilerin yediği. Veya erkektiler
Daha hafif mango, karışık meyve, kivi, ananas karışımı falan var aslında bunlar daha hafif
Siz de mi orange den almıştınız
Hepsini tek olarak seviyorum da birleşiminde emin olamadım😂
Cok doyurucu
Ben bilemedim sen benim yerimede ye usta😅
Yorumlardan sonra ağır olduğunu daha çok hissettim tskler...
Hurma ve avokado harika olabilir denemek isterim.
Bu yorumu önce paylaşsaydınız en iyi cevap olabilirdi 😶😊😊
Teşekkürler 🙂✨🙏
Denemedim bea..
Denersin bea, doyurucu, aç karnına yemen daha iyi olur
Mideme zararı var bea.. 🤢
Tatlı olduğu için mi?
Evet bea..
Tuzlucu musun
Karışığım ben bea..
İyiymiş
Kulağa hoş gelmiyor.
Mideye geliyo ama
O nedir aw. Ne bulmuşlarsa atmışlar içine
Fıstık kaju falan iste
İçmen gardaş 😃
Çok hoştur amma benena 😃
kakalayacak bir şey daha bulmuşlar hayırlı olsun
Bu coktan vardı kardes sen onu dubai cikolatacılara söyle
söylemiyom bana ne
tamam gel kafamızı şişir
uyuycam başka sefere
Iy iğrenç hayır
Çok hoş valla. İgrenç olan nedir?
Hurmalı ballı kaymaklı avakado
Sen yoğurt çkelata dvm knk
Mide fesati loading..
Sensin fesat 😎
😆😆
Motorcu musun sende?
Motorcuydum 🥲
İnşallah kaza falan geçirmedin
Yok , cok sukur. Oyle birsey olmadi , cocuk falan olunca. Mecburen biraktim
En iyisi valla. İstanbul da acele eden biri değilsen hiç gerek yok onun dışında zevk meselesi zaten. Resimdeki sen isen çok psikopat duruyon abla
Ahahaha yok o ben degilim , pinteresten aldim fotoyu😆
Ne motor kullanıyodunuz abla
Honda nt1100
Abow boy kac ki
170😅
Ya ben almadim zaten , dedem hediye etmisti babamla birlikte.
Hmm gerci sele boyu yüksek deilmis. Ben forzaya zor boy yetiriyom ya
🥲🥲 saglik olsun
Hayırlı geceler dilerim abla, Allah yuvanıza madden manen selamet versin
Ortada yuva yok ama yinede saol 😅. Seninde hersey gonlunce olsun bu hayatta♡
Niye böyle ya 😥 güçlü bir insan olduğunuzu başta sensin fesat dememe aldırmadınız oradan görmek de mümkün. Bakalım Mevla neyler neylerse güzel eyler. Güzel gönlünüze Rahmanın sevgisini sığdırmak nasip olsun.
Allah yere göğe dünyaya sığmaz ama mümin kulunun kalbine sığar 🌹❤️🩹 vekil olarak Allah yeter. İnşallah hatalarımızı kusurlarımızı ve eksiklerimizi Allah rızası için düzelttikçe herşeyin tadı daha güzelleşecek emin olun
Cok tessekur ederim , guzel duan icin. Hakimizda hayirlisi olsun 😇♡♡
Siz de kendiniz icin dua edin sürekli sürekli, ta ki duanız gerçeğiniz olsun. Bana da dua edin selametle inşallah
İsminden tadinin kotu oldugu anlasilio yaa
tamam sen ciklata ye krds
Avakadoyu sevmiyorum ben
denemedim
Denemedim hayır
Hic yokmuş yiyen yahu:)
:)), afiyet olsun ✌🏻
Sağolun 🌹👍
Sağ olasın
denemedim
Avokado sevenler için muhteşem bir tercih ama biraz tatlı olabilir
Tabi balsız ve hurmasız da tercih edebilirsiniz
denicem tesekkur ederiim
👍👍✅
Hayır
Avokado faydası cok sevenler için güzel
Arkadaşım bende tavsiye edercesine söyledim nedir bu fevri çıkışlar ya 🤔
Sevmem mümkün değil
Lütfen sev 😎
Denemedim..
Biraz ağır ama doyurucu
Güzele benziyor..
Eved bazıları cok ön yargılı
Bunu kendim yapıcam merak ettim
Blender lazım sütle açmanız lazım koyu olabilir
Bilmiyorum ama bence sütle açıyorlar
Hayır tarif verirmisin
Tarifi orange firmasına gidip milkshake sipsriş ediyonuz , 150 TL ödüyonuz 😊
Neli neli neyi 😆😅
Espiri yaptı kertenkele 🦎
Espiri yetenegi gelismis olanlar gulebilir o zmn, sorun yok 🤓😬😬
Yeme kültürü gelişmiş olanlar da anlayabilir o zaman beni sıkıntı yok 😎
Anlayan kac kisi olacak bi istatistik yap da haber et, merak ettim 😉
O zaman senin espriyi cok kisi mi anlar demek istiyorsun
Beni az kisi anlar he
Bak sonuca vardin bile,. supersin 🤓👍
Zirveye çıktıkça yalnızlaşır insan 😎🌹
Wayy havaya bak, Şu an biz asagidaki etrafi dostlariyla dolu mutlu insanlari nasil da sondurdun bi anda 😔😪
Inanilmazsin, perfekto 👌
Ekmek parası... Siz de öylesiniz sadece küçümsemeyin kimseyi 💯
Ne yani parayi sectigin icin mi yalniz kaldin 🤔
Abla ben golu attım bu Mac dönmez ugrasma 😃kusura bakma saygısızlık ettiysem
Sen uyku moduna gectin galiba, hayal bile goruon 😝😝
Neyse ksr musur yok, bi eic sec de barisalim hadi 😅😎🤓
Hyr eiclik değildi cevabınız 😊😊❤️🩹
Ozur mahiyetinde didim yaw 😉
Hazir oralarda yalniz kalmisin. Barisalim da asagidan destek yapariz sana 😅🤣
Nereden destek 🤔
Nası destek bu beni master falan mı yapacanız
Bak yaa, illa bi cvp bekliyor benden 😁
De get bulasmicam sana 😎😎
Eee hani eic seciodun beni, soz vermistin 😳
Wallahi darildim bak 😪😪🤧
Söz vermedim ki
Bana ne bana ne 🙁🙁🥹
😥😥😔🙈
Hayır.
Dehşet
Daha çok vahşet gibi duruyor.
Belki sen vahşet gözüyle bakıyorsun
Hurma bal ve kaymak çok ağır bir kombinasyon.
Doğru tespit. Yiyince doyuyor insan zaten 😊
Çok da sağlıklı değil.
Ne alakası var içinde zararlı olan bisey söyler misiniz
Zararlı bir şey yok ama hepsi aynı anda bir araya gelincə insülin direncini tetikler. Hurma zatən tatlı yerine geçiyor. Bal orada fazlalık olur.
Bal hayvansal, hurma ise bitkisel bir gıda üstelik bal zaten şifalı, hurma da buna uygun değil mi
Olay uygun olup olmaması değil ki. boş ver.
tamam bi dahakine balsız yiyebilirim ya da hurmasız. İnsülin direnci sıkıntı valla belki yasıyorum haberim yok
Kəndi tərcihin. Ben tərcih etmem iki şeker ürünü aynı anda.
Valla haklısın ya sanki biraz fazla ağır. Ben balı çok sevdiğim için bünyemi de rahatsız etmediği (düşündüğüm) için öyle yiyorum
Hayır
Dehşet bişey
Çok iyi. Avokado sevenler için özellikle
Süt tadını açıyo aslında
Denemedim, denemeyi düşünmüyorum.
👍
Denemek lazm
Denemedim
Denemedim..
Yok yemedim
hayır
Denemedim
Farklii
Evet milkshake gibi
Hayır
Ahhh hayirrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar