Doğum günüme çağırdım niye gelmiyorlar?

Şu an doğum günüm hayatta 1 kez olsun yani kutlamak isterim tabi iyi kötü izlenim bıraksa da yaşamak isterim arkadaşlarıma dedim pastamı da ben alayım gelin kutlayalım dedim geçiştirdiler :/
Doğum günüme çağırdım niye gelmiyorlar?
Cevapla