Doğum günümü kutlamıyorlar, niye böyleler?

Çok üzülüyorum ve mutsuzum niye böyleler?
Güncellemeler
+1 yıl
Kutlayan herkese çok teşekkür ederim gerçekten çok mutlu oldum. İnşallah benim kadar mutlu olursunuz hergün🌸🙏🏻
Doğum günümü kutlamıyorlar, niye böyleler?
Cevapla