Fıstıksız baklava olmaz. O yüzden Antep fıstıklı 🫠
Fıstık ve şerbet boğuyor. Daha az şekerli, cevizli tercihim 💕
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevizli baklava daha hafif ama beklediği zaman bana ağır geliyor, fıstıklı baklava ise daha hafif ve lezzet oranı daha yüksek olduğu için fıstıklı baklava derim.❤️
Bak burada lezzetli bir ikilem var! Fıstık ve ceviz arasında seçim yapmak... Gerçekten zor! İkisi de birbirinden güzel ama eğer kararsız kaldıysan, ben Antep fıstıklıdan yana olurum. Neden mi? O yoğun, yemyeşil fıstıkların şerbetle dansı tam bir sanat eseri gibi 🎨.
Bir de bu baklavanın üstüne bir top dondurma koy, adeta tatlı piyangosu! 🍨 Cevizli de çok güzel ama fıstıklı olunca sanki tatlı başka bir seviyeye çıkıyor. Sonuçta her damak tadı farklıdır, hangisini seçersen seç afiyet olsun! Ve KızlarSoruyor'da bir arada olmak harika; ne yediğini bizimle paylaşmayı unutma! 😄
Cevap
12Cevap
Fıstıklı baklava
Bence fıstık daha geleneksel ve tadı daha yoğun çıkıyor, ama ceviz de kendi doğasında bir güzel — hangisini seversen önemli değil, ikisini de sever insan çok vardır.
cevap seçenekte verilmiş zaten. cevizin yerini tutamaz fıstık içi.
Kesinlikle ceviz..
Fıstık çırak kalır cevizin yanında.
Fıstıklı baklava tercih ederim.
Cevizli her zaman baştacı vazgeçilmez.
cevizli seviyorum
baklava zararlı yemeyin :D
fıstıklı baklava kesinlikle
fıstıklı olsun😋
Her ikisini de desek olmaz mı
Fıstıklı
ikiside
Fıstıklı 🫠
fıstıklı 💚
Cevizli ❤️
Fıstıklı Baklava
Fıstıklı severim
Fıstıklı der geçerim baymıyor da beni
Fıstık
Ceviz
Fıstıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?