Ülkemizde et pazarının 🥩 pahalı olmasının başlıca sebebi ne olabilir?

Bence et piyasamızdaki çeşitler çok az olduğu için aynı ete (örneğin; dana ve kuzu etine) talep çok olduğu için fiyatı da pahalı oluyor.

Mesela neden dana eti gibi deve eti piyasamız ve deve çiftliklerimiz yok?

Neden Tavuk eti gibi ördek, kaz, hindi eti piyasamız yok?

1-2 kuşak önceki atalarımız küçükbaş sınıfı olarak tavşan eti bile tüketiyordu. Hani şu bembeyaz tüylü evcilleştirilmiş tavşan değil tabii ki! Kocaman yabani dağ tavşanlarını...

Bufalo, Manda, Geyik, ... gibi daha bir çok çeşit alternatif et örnekleri var ama ülkemizde maalesef bu konuda yeterli icraat yok.

Belki de günümüzdeki bu TEK ÇEŞİTLİ sistem üreticileri daha çok zengin ettiği içindir😏

Farklı Besin Değeri ve Vitamin çeşitliliği konusuna girmiyorum bile...
Ülkemizde et pazarının 🥩 pahalı olmasının başlıca sebebi ne olabilir?
Ülkemizde et pazarının 🥩 pahalı olmasının başlıca sebebi ne olabilir?
Cevapla