Kahveyi şekersiz içiyorum diye şöyle bir çikolata yiyorum yanına, diyetime çok sadığım dimi?

Tabi ki hepsini yemicem xjddk sadece parça.

Kahveyi şekersiz içiyorum diye şöyle bir çikolata yiyorum yanına, diyetime çok sadığım dimi?

☕🍫🍫🍫

Güncellemeler
1 yıl
Sadece 1 parça yazacaktım yeni fark ettim eksik olmuş 😂 bu arada günlerdir aynı oje diyenlere, belki kalıcı oje nerden bileceksiniz yani 🙄 oje çıkmadığı sürece niye sileyim, sürerken o kadar zahmet çekiyoruz jsksk
Kahveyi şekersiz içiyorum diye şöyle bir çikolata yiyorum yanına, diyetime çok sadığım dimi?
Cevapla