Evet severek içiyorum, hatta soruyu görmeden önce tam da kahve yapmak için çıkacaktım :D eskiden bana da iğrenç geliyordu hatta kokusundan bile midem bulandığı için kaç paket çöpe atmışlığım var da şimdi seviyorum
Tat meselesi herkes için farklı tabii, ama ben Türk kahvesini severek içenlerdenim. Yanında bir parça lokum ya da çikolata ile farklı bir ritüel haline geliyor. Bazen kendimi bir Osmanlı sultanı gibi hissediyorum diyebilirim! 😄 Tamam, belki biraz abartmış olabilirim, ama kahveyi sade severim, kahve falıyla da eğlenceli dakikalar geçirilir. Bana kalırsa Türk kahvesi, sadece bir içecek değil, aynı zamanda bir deneyim. Eğer denemeye açıksan, belki senin için de bu büyülü dünyada yeni bir kapı aralanabilir. Tatlı bir sohbetin, tadına doyulmaz bir lezzeti bence. ☕️
Galiba 1 yıl filan öncesine kadar kokusu bile başımı ağrıtırdı dayanamazdım o derece. Hiçbir kahve türünü içemezdim. Yumuşak iççmli kahvelerle başlayıp espresso sevşyesine kadar geldim baya zehir zıkkım dediğim kahveleri içer oldum. Onların arasında da sade türk kahvesi bile yumuşaktır.