Ara sira fal için içiyorum yoksa tadi çekilir gibi değil.
Sevdiğim için içiyorum
Fal için içiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
fala gerek yok astroloji var kendim doğum haritasına falan bakıyorum
ben sevdiğim için içiyorum ama heryerin kahvesini içmem
sadece kahve çekirdeği satan bi yerden öğüttürüp taze içcen
marketlerde satılan hazır öğütülmüş kahveler bayat oluyor üstüne para verseler içmem
Burada fal sorusu soranları engelliyorum.
Kahve illa fal yoluyla bir şey söyleyecekse en azından biraz sevilmeyi hak ediyor. O kokusuna karşı koymak zor
Cevap
46Cevap
Sevdiğim için içerim. Fal bile baktıracaksam sevdiğim kahveyi içerek baktırırım. Yoksa fal-mal yok.
Sevdiğim için içiyorum fala inanmam
Sevdiğim için içerim, çok ta çeşit alırımm
Portakallı şu ara favorim onun dışında dibek, mirvari ve ya Osmanlı kahvesi, çikolatalı, portakallı, sakızlı kahveler de favorilerim hep :)

Ben kahve severim 😍
Kahveyi severim de ondan, ezelden ise Türk kahvesini tek annem falıma baksın diye içerdim, ne demişler fala inanma falsızta kalma
Fal için bazen iciyorum o da bir tanidim var o denk gelirse cok iyi anliyor ve baktiriyorum. Aksi halde keyif ve sevdigim icin iciyorum
İçtiğim iki içeçek. Türk kahvesi ve su. Kahvemi içtikten sonrada çay kaşığıyla telvesini yerim🫶
Fallara inanmam ama dinlemesi zevkli geliyor.
Küçük kahve bardağında içince kahveye doymayacak kadar çok seviyorum. Fal mal hikaye :)
Anlamsız bir tat, gereksiz küçük lezzetsiz anlamsız bir içecek
Fal ne ya fala inanmam baktirmam da sevdigim icin icerim
Tadı için günde 3 tane filan. Yanında da bir - iki yudum Metaxa likör. 👍
Sevdiğim için ama arada fal için kapatırım fincanı😄
Bende fal için veya ortama ayak uydurmak için içiyorum 🙈
Kahve benim hayatım fal kapatmam ama günde bir fincan türk kahvesine ek birkaç kupa filtre kahve içerim
Çok fazla içmem ancak içersem keyif için, fal için değil.
Türk kahvesi ile pek aram yoktur nadir içerim aklıma düşerse de eğlencesine fala baktırırım.
Sevdiğim için içerim Türk kahvesi arada iyi oluyor ☺️
Fal benlik değil, sevmem de ama nadir içerim.
Sevdiğim için içerim çok çok nadir fal çeviririm
Fal bakan biri olmadığı için keyfine içiyorum. Bilen biri olsa iki dkk durmam hemen içerim Bi fal baktirirdim çünkü çok eğlenceli dal baktırmak
genellikle fal için içiyorum ama yalnızlıktan fal bile bakanım olmadığı için keyif kahvesine dönüyor bir yerden sonra :)
sevdiğim için içerim, Ama her yerin kahvesini de içemiyorum.
Kahveyi sevmek için yürek gerek :)))
Faldan anlamam sevdiğim için içerim.
Tavuskuşunu dinazor sandım ilkin snsnsns
Sunumu hoş durduğu için😂
Fallara inanmam. Canım istediği için içiyorum.
Fal baktırmıyorum
Kahve için. fal baktırmam.
Ben çok nadir fal için içiyorum
Fal için içerim
ikisi de değil mecbur olunca içiyorum
Sevdiğim için içiyorum
İçiyorum iyi geliyor ya
Severim günde en az bir tane içerim...
Hiç içemem hemde günah
Sevdiğim için içerim.
Sevdiğim için içerim, çok da severim
Yok ki bakan biri 🤗 Keyif için içiyorum.
Sevmediğim için içmiyorum ben nescafe severim 🤪
Fal için, tadı kötü..
Sevdiğim İçin İçerim Fal Saçmalığına İnanmıyorum
Vücudum odem atsın diye
Fal için içmek de ne bileyim
Fal İçin sevilecek bir tadı yok çünkü zift gibi.
Hiç içmem tadı çok kötüğ
Sevdiğim için içiyorum
Keyif için içiyorum falı ne yapayım
sevdiğim için soğbeti için
Fala inanmam sevdiğim için içerim
Nadiren içiyorum
Çok nadir içiyorum zaten.
günde iki tane dabıl içiyorum keyif amaçlı
Sevdiğim için.
Ara sıra öylesine içiyorum
Zevkine fal bakarım
Fal için içiyorum
İkisidee
Sevdim için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?