Şöyle diyorum ki kahvemi alayım üç buçuk saat boyunca Beyoğlu'nda o şekilde gezeyim🙄

Şöyle diyorum ki kahvemi alayım üç buçuk saat boyunca Beyoğlu'nda o şekilde gezeyim🙄

Bence karton bardakla kahve taşımak havalı görünüp görünmemekle değil, senin nasıl hissettiğinle alakalı. Eğer sana kendini iyi hissettiriyorsa, zaten bu yeterli. Başkalarının ne düşündüğü o kadar da önemli değil. Sonuçta kendine en iyi gelen şeyi yapmak seni her zaman en doğal ve rahat halinle gösterir. Bu yüzden karton bardakla gezmek mi, termosla mı, ya da hiç bardak taşımamak mı, önemli olan senin tercih ettiğin ve kendini en iyi hissettiğin şeydir. 😊
Dışarıda içecekle dolaşmayı hiç sevmiyorum. Hatta yiyecek ve yemeyi sevmiyorum. Restoranlar da dahil dışarıdaki masalarda yemesini yine sevmem. Ayrıca kimse de havalı durduğunu düşünmüyorum. Daha çok itici geliyor bana. Alan var alamayan var canı çeken insan olur. Dışarıda bir yerde yemek yiyeceksem kendi fikrim olduğu için değil arkadaşların veya ailemin fikriyle yiyorum. Hayatta sevmem bu türlü bir olayı.
Emin ol bu soğuk havada elinde karton bardak içerisinde kahve ile dolaşırsan "soğumuş kahveyi içiyor" diye düşünürüm. Soğuk havada pencere kenarında kahve içmek en havalısıdır
☺
İyi hiç sevmiyorum kağıt kokusuyla kahve karışıyor birbirine ne içtiğini anlamıyorsun bile.
Havalı olur musun? kuşak farkıyla olabilirsin evet. 🤭
Di yaw🤭😄
Karton bardakla gezmenin havalı olup olmadığı tamamen senin havanla ilgili aslında yahu! 😄 Kahveyle gezerken bir yandan da anın tadını çıkarırsan, istediğin havayı yakalayabilirsin. Bence o kahve bardakları sadece kafein değil, aynı zamanda bir nevi "Ben buradayım!" mesajı veriyor. Bir yandan da elinde kahveyi taşırken bir poz daha alın böyle, hafif düşünceli bir yüz ifadesiyle. Başın biraz bulutlardaymış gibi… Neticede senin stilin, senin havası yani! Ohh, afiyet olsun! Talihli kahve seansların İstanbul boyunca başlasın! ☕😊
Cevap
31Cevap
Üzerinde ismin yazarsa Starbucks falan olursa Türkiye'de evet olursun gadası 🙃
Helal olsun sevme de reisim ya
tabi gezin dikkat et üstüne dökme ajshahsdh ben kesin dökerim çünkü. d
Su doldur da ağıt gözüksün
Bence kahveyi nerede içtiğimizin havalı olmak ile bir ilgisi yok ama ben genelde o an ne bulursam onda içerim hiç dikkat etmem afiyet olsun
Afiyet olsun
Afiyet olsun abim
Üç buçuk saatte o karton kahve kanser maddesi olur. Havalı olacam derken tahtalı köy olursun 🤣
Ölemezsin 😿.
Taksimden Beyoğlu'na yürü kahveni alıp bu arada Beyoğlu en sevdiğim ilçe hayalim Galata Kulesinde evlilik teklifi ve sevdiğimle Galata'ya Çıkmak 😂
Fantezimi bu gerçektede olabilir İstanbul 3-4 saat istesem yaparım fantezim bu değil sjsjwjw
Anlatmaya gerek yok
Evet evet peşinden koşmaya başlarlar benden söylemesi.. Sonra da kaçmaya çalışırsın.. 😂
Aman diyim dikkat et.. 😅
tipin iyise iyi tarz bir giyimin varsa agzinda çöple gezsen havali durursun
Havalı görünmek için böyle şeylere ihtiyaç duyduğunu düşünmüyorum ama neyse
Eveettt
Bence havalı olsun diye değil de kimseye takmayacak kadar kendini güçlü görünmek önemlidir.
Stanley olması lazım karton bardak değil gerçi üzerinde Starbucks yazıyorsa da olabilir
Karizma adam zaten havalıdır karton bardak neylesin 😄😎
benim var arkadaş ofiste bırakmıştı 4 aydır atmadım çok havalı
Aslında havalı şöyle değil onlar sağlığa çok zararlı… 😅
Beyoğlunda gezersin gözlerini süzersin…
Bir şeye ihtiyacın yok, sen zaten havalısın birader
Starbucks yaziyorsa olabilir. Varoşluğumuzun simgesi
Kahven soğur o kadar saat ama bittiği hâlde ben şov yapma peşindeyim dersen yap tabii 😅😅
Boş bardak ile gezerim
Maksat şov
Havasız bir insan değilsin be reis. Kahve mahve bizi paklamaz
Görünürsün de rahat bırakmazlar sonra üşürsün hastalanmani istemeyiz
Sıraya geçerler baş edemezsin benden söylemesi 🙄😂
Yok be hayaller kurma karton kahve ile havalı olmazsın ama ona uygun kombin yaparsan ve yanlız yürürsen kızların dikkatini çekebilirsin çünkü elinde kahve ile yanlız yürüyen erkekler çekicidir🙃✨
Merhabalar
İster istemez dikkat çekersiniz, neden olduğunu bilmiyorum ama büyük firmalardan alınan eşyalar, karşı tarafın ilgisini çekiyor ve bakıyorlar.
Boş işler, aura meselesi, insan belli bir yerden sonra algiliyor, kendi ışığın sana yeter, gerisi hikaye.
Tuhaf şehir adetlerinden biri. Artık her şey gözümüze batar olmuş. Kim ne yapıyor; ne kusur bulabiliriz diye çevresini incelemekten bıkmıyor.
Yok be abi ne havalısı ben bile üniversite de para vermeye üşeniyorum bir kahveye bugün 120 TL verdim 🤷♂️
Peşinden koşarlar sen ne diyorsun
ahahahha bazıları onun için yapıyor vs ama alakası yok ya
Kulaklık ve müzik de gerekli, o havayı yakalayabilmek için xd
Havalı olunurmu bilmem ama kahven buz gibi olur.,
Bunu yapanlar neden yapıyor anlam veremiyorum..
Bilmiyorum ya bana reklam yapıyorlarmış gibi geliyor iç bitir atsana kardeşim diyesim geliyor 🤣
Havalı görünmek için buna ihtiyacın yok bence
Popüler kültür soytarıları yapar bunu lütfen bunu kimse yapmasın hiç güzel olmuyor çünkü 😂
Anca hamallık yapmış olursun 😂
Sıtarbaks olacak ama havandan geçilmez 😎
Havalı duruyor mu bilmiyorum da çok külfet
Offf daha havalı çok az şey duydum😂
Bi de şey olsun kulağında kulaklık, çok önemli
🤣🤣🤣 dene bakalım ama starbucks bardağı olmalı
buna düşmeyen kızlar da ne bileyim yani
Stanley yoksa cık bizimle diilsin burki
Denenmişi denemek yok kitabında anladım😁😂
Havalı değil de yakışıklı olursun abiş.. 😃😃
Tabiki öylesin bea.. 😃😃
Demek ki havalıyım 😂
Bir elimde sigara bir elimde bardak olmalı : ))
Sen ne yapsanda boş yine havalı olmazsın
Yalan soyliyeni Allah çarpsın
Hayırlı olsun 😃
3,5 saatte olabilecek herşeye 😃
Bilmem 🤔🤔 orada kız var yani
Olimpiyat meşalesini gezdirir gibi
Kafaya da bı şapka tamamdır sbjdnd
Hayırr tabiki de önüne gelecek gözünü kapatcak şekilde olmalı
Ayyaş derler yapma 🤣🤣
Derler mi😒
Evvet 😄
her şey tamam da neden 3.5 saat. :)
Stanley termosla daha havalı sanki..
Akılsız olanlar görür
Ciddi misin? Ne gerek var? 😂
Ne alaka
Onla neden havalı olunsunki
Senin böyle şeye ihtiyacın yok sen zaten havalısın
Evet gorunursunuz arada Cool olmak gerekli
havalı olmayla ne alakası var
Beyoğlu geçmişte güzeldi
Güneş gözlüğünü de tak tam olur 😎.
bunu gerçekten havalı zannedenler var : )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?