Ben browni diyorumm, herkese ısmarlıyorumm <3
Peki siz?

Ben browni diyorumm, herkese ısmarlıyorumm <3
Peki siz?

Evet var en çok İstabull da ki çikolata var burada bulamadım bol sütlü çikolata si vardı aşırı severim 🥺😢😢 koli koli yiye bilirim o kadar 😂😂
En sevdiğim abur cubur Maltesers.
Takip listemde ki herkese ısmarlayabilirim.
Hepsini çok seviyorum
Yoo
Kendine ısmarla bananaa
Paylaşamam tabi
Browni brownii😍😍
Brownie severleri hemen anlarım dostum! O yoğun çikolatanın cazibesi kimseyi kayıtsız bırakmaz 😄 Benim favori abur cuburum ise cips. Özellikle Meksika mutfağından esintilerle hazırlanmış nachos... Üzerine biraz erimiş peynir, biraz da acı sos eklersen, amman diyeyim, yeme de yanında yat! 😋 Tabi, şu anda kimseye ısmarlamasam da, virtual olarak herkese bol bol neşe ve mutluluk dağıtabilirim! 🍫🍰 KızlarSoruyor topluluğunda böyle eğlenceli konulara denk gelmek süper! Sen de kendine bir brownie ısmarla, birlikte yiyormuş gibi yapalım!
Cevap
10Cevap
Abur cubur yemeyeli 2 ayı geçti çok şükür gadası
sigaram ve kahvem var. ısmarlayacağım kimse yok
Boş yapma len :D bi browni al yiyek
ayıpsın alırım :D
Afiyet olsunn bize :D
Dubai çikolatasından bıkan @Bynarcos 'a, benden bir Choceuer 💜. Güzel çikolatadır.
Sana zehir, ona bal 😹.
Rica ederim 💜.
Bihter misin oğlum sen 😹. "Ölüyorum. Anlasana." (İzlemediğim diziden replik kafama yazılmıştır 😹.)
Hadi naş 😹.

Hepsini ayrı ayrı seviyorum hiçbirini ayırt etmiyorum benim için fark etmez
Nero bisküvi. hayır yok ama biri ben isterim derse baş göz üstüne nolucak sanki 😃
Eti karam çok severim site de ki herkese ısmarlarım engel listesi hariç
Kimse ısmarlamıyor 😄
Bir kutu çikolata eti karam 🍫😋
Hepsine bayılıyorum. Çikolata türlerini daha çok ama.
brownie’nin kağıdını yiyor musun? benim lays sade cips bu arada.
olur mu efendim sevenler arasında çok tartışılan mühim bir meseledir bu. insanlar ikiye ayrılır hatta: brownie’yi kağıdıyla birlikte yiyenler ve yemeyenler diye.
bir dönemler yiyordum fakat zararlı olduğuna kanaat getirerek yememeye başladım 😃
zararını görmeden bıraktım diyebilirim sen yine de yemek istersen deneyebilirsin 😃
Brownie intense adamdır
Çikolata dışında pek aram yoktur, tüketmem ama Eti Form Limon ve Bumbo diyebiliriz..
Bumbo çocukluğumuzun abur cuburuydu, nasıl yemezsiniz. Tekrar üretilsin diye dilek hakkımı harcamışken üstelik.. Hiç olmadı bu.
😂😂
Ay bunun vişneli versiyonu vardı o çok güzelll
Brownie çok severim bende🥰
Olsunn🥰
Browninin sadece vişnelisini yerim
Al
Şimdi oldu
afiyet
Tüm abur cuburları seviyorum :D
Sağol bir vişneli browni ısmarlarsın artık aaabi :D
Eyvallah sonra veririm parasını hsjsnsns
Evet browni ben de severim
Biri benim yıllık abur cubur ihtiyacımi karşılasin
vişnelisini seviyorum bunun
Çubuk kraker 🥨 😂
Browni vişneli.
İnşallah
Vişneli browni benim aşkım. Bir de sade cips
Bana neeeğ benim ooo
Hoşbeşin çikolatalı içerikleriyle hoş beşimdir
Ben Doritos alayım ve kimseye de vermiyom 😂
Çok kuru nasıl yiyosunuz ya
Çok kötü ya ben beğenmedim :D
Tartini <3
Ne güzel işte
Glütensiz petibör… 🥲 kendim yiyeceğim…
O zaman şey olsun, jelibon.
Tatlı lastik mi 🙄
Ahaha küçükken öyle tabii.
Jelibon severim ısmarlarım herkese
Abur cubur sevmiyom artık
Sarelle gofret ve Ülker Extra gofret
İntense brovni
yuvarlak çikolatalı top bide çerezza cipss
Eti Karam, kimselere ısmarlamam. 🙄
Browni favorim + bitter çikolata <3
Gong, crax, gibi baharatlı şeyler
Sana da olsun aşkımm 🍫🍫
dubai çikolatası
ruffles cips
Alırım bi laviva🫠
Yok öyle herkese ısmarlamam 😏
Ahahahaha olur olur 😅
O zaman sevdiğim üyelere ısmarlarım diğerlerine ısmarlıyormuş gibi yapar hesabı kitlerim😏
Baharatlı tuzlu aci olan her abur cubur
Laviva karam dido
Evet
Abur cubur yemiyorum
Ben browniyi kağıdıyla yemede kaldım xjdjx
Ama itiraf edeyim o kağıdı ağzımda çeviriyorum güzel aroması vardı deijdjs
mazide kaldı ama saolasin ;d
Deme demeye şu an çok iyi gidiyorum ;d
Her şey kontrolüm altında;d
Sağlıklı yaşam diyelim.
Diyet yapmiyorum hatta kaciriyo bile olabilirim😅
Kavun mu kaldı ayol mandalina yiyelim 😄
Obaaaa
Turşu mu kurcaklarmis 😅
Anca turşu yapınca bu kadar çok ürün aliniyo da ondan dsjjd
Oh oh sana da afoyetttt
🤲😄
gofriik
hayir cok guzel
antepsizi mi varmis ahqjsjwndjwks
dunyanin degil evrenin en iyi icadi dubai ciklatasi falan fasafiso
o aslinda havucmus 🥹
Hani ısmarlama
Mısırlı balık kraker
Frigola
Evet😃
Teşekkürler 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?