İnsanların sadece tadını çıkarıyormuş gibi davrandığına inandığınız en abartılmış yiyecek nedir?

Bence Dubai çikolatası baktım çok da öyle ahım şahım bir şey değilmiş yemedim ama yapması da evde de yapılabiliyormuş.

16.51
16.51
İnsanların sadece tadını çıkarıyormuş gibi davrandığına inandığınız en abartılmış yiyecek nedir?
Cevapla