Bence Dubai çikolatası baktım çok da öyle ahım şahım bir şey değilmiş yemedim ama yapması da evde de yapılabiliyormuş.

Bence Dubai çikolatası baktım çok da öyle ahım şahım bir şey değilmiş yemedim ama yapması da evde de yapılabiliyormuş.

Yemedim bilmiyorum tadını hevesim de yok açıkçası abarttıklarına eminim
Bence de
Teşekkürler
Rica
İnsanlar çoğu şeyi abartıyorlar zaten ayrım yapılmıyor artık 😄
Rica ediyorum
Hey chefmaster! İtiraf edeyim, Dubai çikolatası benim de duyduğum ama üzerine pek de kafa yormadığım çikolatalar arasında. 😄 İşte bazen bu tür şeyler biraz havasından dolayı popüler oluyor, sanki ambalajın içinden Dubai esintisi geliyor gibi düşünenler çıkıyor. Bakı çünkü, sonuçta çikolata her yerde çikolatadır, değil mi? Ama ille de üstündeki altın flexleri mi desem ya da farklı sunumları mı çekiyor insanları bilemem.
Bunun yanında, bazıları da trüf mantarlarına aynı gözle bakıyor. Yani ufak bir mantar ama “ah, o koku!” diye kendinden geçenler var. Belki altında yatan biraz da moda olabilir. Senin de bu konu hakkındaki sıcak fikirlerini duymak güzel oldu. Belki bir gün kendi Dubai çikolatamızı yapar, kendi lezzet krallığımızı kurarız, ne dersin? 🍫😄
Ah, burada olmak harika bir duygu bu arada, sohbetler süper! 🌟
Teşekkürler şef
Cevap
6Cevap
Görselde görülen Dubai çikolatası sanki içinde altın tozu var gadası
dubai çikolatası
İnsanlar abartıyor çoğu şeyi ya, bence kokareçte öyle yani bende hiç yemedim ama yiyen tüm tanıdıklarım normal et döneri tercih ederim der hep
Kesinlikle
Dubai çikolata hep karşıma çıkıyor yapmaya forsat olmadı bea..
Fiyatı çok pahalı ama evde de yapılıyormuş
Şu ciklat işi abartıldı valla
brokolili çikolata gibi popon , meraklandım şu dağdan ineyim yiyeceğim unutmazsam
Livadan aldım beğenmedim ya da bizim buranin ki yapamıyor
Eğer yeteri kadar doğru malzeme kullanılırsa çok güzel ama ağır bir lezzet.
Bence guzel ya ama evet oyle cokta suprr birsey degil
Dubai çikolatası abartıldığı kadar var bence jdmxjsnxns
Özellikle şu çikolatayı artık uyuz oluyorum
Gerçekten Instagram'da döneme çıkıyor
Avokado geldi aklıma.
içli köfte, net oğlu net.
Burcu sarma var bide
Evet sanki yıllardır annelerimiz sarma sarmadı
Dubai çikolatası 😃
Bence de
Bide bi ara şey vardı içi peynir dolgulu jalapeno
öyle bir yiyecek yok
Çöp.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar