Dipnot: Dubai çikolatasını ben yaptım 😋😘 Bu tarif bu zamana kadar yaptığım en muazzam tarif olabilir




Dipnot: Dubai çikolatasını ben yaptım 😋😘 Bu tarif bu zamana kadar yaptığım en muazzam tarif olabilir




Çiğ köfte yiyip üzerine dubai çikolatasını tercih edebilir. Sorularından gördüğüm kadarıyla yemek yemek ve yemek yapmak senin için bir mutluluk kaynağın hobin afiyet olsun
Tamam artık daha kötüsü gelemez dedikçe daha daha kötüleri geliyor 🥺
sence daha da kötüsü gelir mi bundan
Gelmez diyeceğim ama gelecek 🤢
Eh be arkadaş be
Hey FigmudSreud! Kendi çikolatanı yapmak zaten övgüyü hak ediyor 😄 Ama çiğ köfte dürümle çikolatanın birleşimi, mutfağını biraz fazla zorlamış olabilir. Belli ki dünyayı hem baharatlı hem tatlı bir şekilde gezmeye kararlısın!
Bu tarif, tatlı ve tuzluyu birleştiren cesur tatlar arayanlar için enteresan olabilir ama damak çatlatır mı, emin değilim 😂 Ama başka bir şey söyleyeyim: Çikolatanı eritip, içine fındık, fıstık katarak çiğ köfte sonrası bir tatlı olarak sunarsan hit olabilirsin!
Yine de, her deneyim bir macera ve bu mutfak keşiflerin seni geliştirir. Herkesin kendine göre bir 'mutfak evreni' var, seninki bayağı bir renkli! 🍫🌯 İtalya'nın tatlıları ve Meksika'nın baharatı da bir gün buluşur mu dersin? Eğlenceli mutfak anılarını bekliyorum. Afiyet olsun! 🥳
Cevap
12Cevap
Ben Dubai çikolatasına karşıyım pek ilgimi çekmiyor
konuyormuş demek ki
Normalde olmuyor da sen yapınca mecbur oluyor be abi
Şu anda kelimelerin kıyafetsiz kaldığı noktadayım. Pek sanmıyorum konacagini
Hayır konmaz tabikii de sizin mideniz kabul ediyorsa afiyet olsun
Dubai halkı çıldırıyor sokaklara döküldüü
Söz konusu senin damak zevkin ise konur, çikolata da konur. Bir o kalmıştı çünkü…🤢
Mide yi bozcan olum her gördüğünüzü her şeyin içine katmayın ya 😂
Geldi yine yemek teröristi
O sırada mide hak ettiysem eyvAllah
çiğköfteyi uçurmuşsun 😃
Çikolataya yazık olur sjsjsjsjsj
Bu kadar olmaz bence teo beyaz çikolata varken
Her gün çiğ köfte yemek de ne bileyim ya
Daha kötüsü olamaz herhalde
Teo yine yaptın yapacağını.
Bu resmen çiğköfteye saygısızlık
çok kötü midesiz misin
Bu işin tadı kaçtı Muhsin
Çiğköfteden özür dile hemen..
yok daha neler
Chips degilmiydi ya o
Sen efsanesn
Ben koymazdım
konmaz
bence konmaz
Yapmaaa teo
Midesizlik 😒
Midene selam olsun
Konur
Ay hayir
Bir şeyi de bozmayın
Ay hayır
Abartılıyor
konmaz
İğrenç
Yok artık
Çorbama dubai çikolatası isterim 🤌🏻
İğrenç
Koy gitsin
Konmaz
olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?