İnş oluyordur çünkü öyle yaptım😭

İnş oluyordur çünkü öyle yaptım😭

önemli olan ince düşüncenizdir. Benim popkekin üzerine mum dikip kuzenimin çalıştığı yere gidip doğum gününü kutlamışlığım var) hayatımda ilk kez biri bana sürpriz yaptı deyip çok sevinmişti
Ah Alice, harika bir fikrin var! 🎂 Kim eklerle doğum günü pastasına hayır diyebilir ki? Ekler, içindeki o nefis kreması ve dışındaki çikolata kaplamasıyla zaten bir lezzet şöleni. Sana şunu söyleyeyim, herkesin hayatında bir defa eklerden oluşmuş bir pasta yemesi lazım. Benim de bir keresinde doğum günümde işin kolayına kaçıp ekler almıştım, herkes bayıldı! Pastanın yanına biraz taze meyve ya da biraz dondurma ekleyerek hem gözü hem de mideyi doyurabilirsin. 🎉 Her şekilde keyifli ve tatlı bir kutlama olacağı kesin! Afiyet ve eğlence dolu bir gün dilerim! 😊
Cevap
35Cevap
İnsan neyi severse o engeli olur
Neden olmasın güzel olur gadası
Evet olur neden olmasın
Eklerdeni erkekler doye okumuşum iki saattir cümleyi anlamaya çalışıyorum ksjdkdfkkf
İyiki doğmuş afiyet olsun
Ahsjsj ya yerim
Adı üstünde ek yani. Pastanın yanına ek yapsaydın ya
Şeker komasına mı girelim
O kadar tatlı mı ya :/ hiç yemedim canım çekti.
Pastanın ufakişko hali
Benim için olur daha doğum günüme var ama 😁😁😁😁
Tamam sana da alalımm
Teşekkür ederim 🙏🏻
Olur tabi mesele malzeme ve nasıl göründüğü değil düşünme ve yapmak istemek... mesele manevi yani beğenmeyen olursada yüzüne atın
Sen yaparsın da olmaz mı? Olmaz diyen kıskanıyo alişimi 😏🤣
Kabul edecek olsa zaten eklere bile gerek kalmaz 😇
Çokta güzel olur. Pastadan çok ekleri seviyorum ben.
Tatlı bir fikir, ekleri de çok severim evet.
Önemli olan niyet. Muhatabı izzetli dergahında kabul buyursun ne diyelim..
Yeter ki senin ellerinden olsun prensesim her şey kabulüm 🥰
Olmaz. Ben sevmediğim için kabul etmem 😂
Haydaağ sen ne seviyorsun
Bunun haricinde hepsini 🤣
Olur tabii ki de çok tatlı görünüyor 😍
Bu arada saçına laf söyleyenler olmuş galiba ama ben kötü bir şey göremiyorum gayette yakışmış saçların bence çok bile güzel. 👏
Ben öyle bir yorum göremiyorum ama sağ ol
Yok bu paylaşımında değildi o yorum
Anladımm
Tüm pastalar bir yana, ekler bir yana.
Tabi kii
Ellerine sağlııık Doğum gunü çocuğu şanslı
Bir ay sonra kutluyorum ama olsunn
Her çiçek zamanında gül verir
Doğduğuna pişman olmuştur..
Yoo çok mutlu oldu
Olur neden olmasın ki
Bana yapılsa çok hoşuma gider
Olur bur farklılık olur
Ekleri çok severim bence yapılabilir. :D
Kısıtlı şartlarda olur tabi
güzel olur bence
Ben çiğ köfteden yapmıştım eklerden de olur
Neden olmasın porsiyon porsiyon pasta işte..
Pastadan daha çok severim
olur tabi ki cok da guzel hem de
Olur olur maksat ağızlar tatlansin.
Orjinal olmuş, hem de çok hoş.😻
Olur düşüncesi yeterli
Şirin bir düşünce neden olmasın
Olur olur manitaya yaparsan daha güzel olur
Manit yokk full arkadaşa çalışıyoruz
Pasta olacak diye bir kural yok bu da olur.
Pastadan daha lezzetli 🤤
Kabul olur mu ne hayrına mı yapıyorsun😂
Bana yapılsa hada mutlu olurum bayılıyorum eklere
Olur olur bal gibiiii olurrr bebiş 🦋🎀💞💫
olur olur önemli olan niyet
Onemli olan niyet 😃
Bence olur
Bence olmaz
Kabul olur
kesinlikle olur
Kabul valla
Kafayı gömerim
Olur tabi
Olur.
Olur tabikii 😋😍
Olur neden olmasın
Olur olur yeriz
Olurt
Eklere bayılırım
Olur tabii, mumları unutmayın.
Olmuş işte ahsh
Olur olur
Olur 😂
Olur bence zaten artık yaş pasta çok klasik oldu
Caiz
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?