
Arkadaşımın doğum gününü bir kaç ay önce pasta yerine künefe ile kutlamıştık. Kız arkadaşı ne kadar keko arkadaşların var senin demiş 😄
Pasta yerine künefe yaptırmak kekoluk mu?

Arkadaşımın doğum gününü bir kaç ay önce pasta yerine künefe ile kutlamıştık. Kız arkadaşı ne kadar keko arkadaşların var senin demiş 😄
Pasta yerine künefe yaptırmak kekoluk mu?
Kekoluk mu 😅 hayııııır. Bu tamamen tercih. Çikolatayı sevmeme ragmen pastayı hiç sevmedim. Kremalı şeyleri sevmem. Bende doğum günümde cheesecake aldılar pasta sevmediğim için. Şerbetli tatlıda tek sevdiğim künefe🤩 Bir dahaki sefere bende isticem. Yanında kaymak ya da sade dondurma olursa doğum günü ziyafet benim için

Cevap
5Cevap
Bence kekoluk değildir yani herkesin kendi kararı sonuçta. ama pasta daha güzel bir seçenek olur diye düşünüyorum doğum günü için
Bunun çiğköfte gibi türevlerini gördüm kişi neyi seviyorsa yapılabilir bence ama kutlama sanki daha çok pastayla güzel… 🤭
Yani herşeyin bir alışılmış olan tarzı vardır. Değişiklikler her insan tarafından hoş karşılanmayabilir.
Hayır aslında pasta bile olmasa yinde bir kişi gelip iki dogudun dediğinde o his çok güzel gelir insana 🎂🎂🥳🥳
Şerbetli ve ağır hiç sevmem saçma bence künefe ne alaka
Ben yeni yaşımı çiğ köfte ile kutladım 🤭
Yani illa pasta olmasına gerek yok.
Çok güzel bir tatlı, bayılırım. Çok mantıklı bu benim aklıma neden gelmedi önceden kdhbd
Ilk defa gordum , cok guzel ve farkli olmus.
😂😂😂😂😂 bence güzel fikir ama kekoluk var az bişiii
Künefe daha iyi ya pastayı çok sevmem de
Bana da bu kafadan lazım
pasta daha iyi bence ama herkesim kendi kararı
Mantikli
süper bence :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?