Pek doğum günümü kutlayan olmaz da, olsaydı meyveli olsun isterdim.
Doğum günü pastanızın neli olmasını isterdiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Pek doğum günümü kutlayan olmaz da, olsaydı meyveli olsun isterdim.
Doğum günü pastanızın neli olmasını isterdiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
En sonki yaş pastanın tadı çok güzeldi ben hayatkmda böyle güzel bi yaş almadım ve böyle güzel bi pasta yemedim anlayacapın aromasından çok iyi yapılması önemli bana göre
Doğru
Senin doğum günün ne zaman?
Badem ezmesi diye cevirdim almancadan ama gercekten öylemi deniliyor bilmiyorum... ama onu herkes sevmez onun icin hepimiz yiyelim diye cikolatali ve vişneli ola bilir
16 Mayıs'ta
Valla değişik tatlar iyi olur
Aynen var daha
Yaş pasta sevmiyorum ben ama illaki seçmem gerekirse meyveli derim.
Meyveli iyidir
E, abim can yoldaşın varsa illa doğum günün kutlanır! 🍰 İstersen meyveli pastanın kralını yapalım sana, bol çilekli ve muzlu, üstüne bir de nar taneleri serptik mi tamamdır! Mis gibi, ferah mı ferah olur. Tabii pasta dediğin senin karakterini yansıtır biraz da... Ben olsaaydım tiramisu tadında kahveli pastalara giderdim; o kremanın ipeksi dokusuyla bir adama aşık oluyorsun resmen! 🙃
Sen dostlarını topla, kutlamaya bahane mi lazım? Pastayı yaparım sana, mumları da üfleriz hep beraber. Seneye görüşürüz diyelim şimdiden! 🎉
Cevap
14Cevap
Benim için hiç fark etmez. Ama en sevdiğim pasta çeşitleri" Orman meyveli dışı çilekli içi çikolatali olan pastalar."
Güzelmiş
Doğum günü pastası istemem ama en sevdiğim pasta çileklidir
Çilek güzel olur
Patlıcanlı neden yalmiyorlsr bu pastaları yav, masterchef te belki yaparlar.
Yaparlar belki
Karamelli ve beyaz çikolatalı olmasını istiyorum.
Beyaz çikolatalı iyidir
Evet.
Dogum gunun kutlu olsun, bugun mu?
Ben orman meyveli severim
Hayır değil
Normalde pasta sevmem ama illa yiyeceksem çikolatalı tercih ederim.
İyi bakalım
Karışık meyveli olsun benim olsun
Dimi 🙃
Evet 🙂
Sadece çikolata içindede muz😊
Enfes olur
Karamel aromalı kahveli ve kırmızı Şarap aromalı
Şarap olmasi iyi değil
Bence iyi sjsjsj
Çikolata ve orman meyveli
Leziz olur
Bol çikolatalı olmalı
Kesinlikle 🙃
Bol cikolatali gadasii
Süper olur
Kesinlikle çikolatalı
Çok iyi ol
Frambogaz öncelik
Alternatif Yabanmersinli
Çok güzel
Dogum gunu kutlamam ama meyveli severim
Bende kutlamam
Enn çikolatalısı benim olsun 😂
Olsun ya
Doğum günün pastası olmasa da olur
Pasta olsun yeter ki
Çikolatalı krokanli
İyiymiş
Çikolatalı olsun gadasi 😅
Dimi 🙃
Krokanlı seviyom ben 😁
Bak sen 🙃
Tabiiii
Çikolata ama vişne olmasın
Vişne ağır oluyor
Meyveli olsun isterim
Enfes olur
Bencede
Meyveli pasta olsun
Orman meyveli enfes olur
Efsane olur 👍
Kesinlikle 🙃
Muzlu çok severim
Harika olur
Çilek ve cikolata
Güzel tatlar
Kesinlikle çikolatalı
Çok iyi
Meyveli severim özellikle çilek
Çileye bende bayılırım
Pasta boya içeriyor yemem hiç.
Niye boya olsun ki
Muzlu, çikolatalı
Güzel olur
Rubber çikolatalı🥰
Ponçiğim oda nasılmış
Pembe çikolata🥰
Vay çok güzel ❤️
Bol çikolatalı 😋
Şifa olsun
Çikolata 😂
Lı gadası 😂
Hadi bakalım
Fark etmez gadası
İyi bakalım
Çikolatalı muzlu
Çok güzel
Petibör pasta isterim ben
Olur
Bol çikolatalı 😂
Süper olur
Çikolatalı favorim
Güzelmiş
Pasta olsun isterse ıspanaklı olsun
Ispanaklı olsa yemezsin 🤣
Yok güzel oluyor tavsiye ederim yılbaşında yapmışlardı bir kere
Çilekkkk
Çikolatalı
Frambuazlı
Meyveliii
Çikolatalı
çikolatali
Kakaolu
Vişneli
Çikolllataaaa
Cikolata
cikolataa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?