
Bardakta içeceksin ince belinden kavrayacaksın kendine doğru çekip dudaklarıni yapıştiracaksin 😀😀bardakla aşk yaşamayın sakın ha 😀

Bardakta içeceksin ince belinden kavrayacaksın kendine doğru çekip dudaklarıni yapıştiracaksin 😀😀bardakla aşk yaşamayın sakın ha 😀
Çay bardağının da, kadınında ince bellisi,
Erkeğin, eğitimli, olgun, dolgun ve kellisi,
Evin güney cephe, çatılı, müstakil ve yellisi,
İnsanın edepli, mert, dürüst ve hafifte delisi. Makbuldür.
İnce belli bardakta severim güzel kadın. Kupa bardak fincan bana göre değil. Tokatlılar ince belli bardakta sever 😄
Güzel kadın nerede 😀
Sensin işte 😘🥰
Teşekkür ederim ❤️
Ama beni böyle kandırmazsin sultanım 😀
Ne yapmam gerek baby 🌹
Bilirsin sen
Bilirim tabii ki 😊🥰
🥰🥰
Cevap
41Cevap
yine dengede durmuş bence yetenek bu :D ben kahve severim daha çok kupada
Dize getirmeden içemiyorum 😀
O çay dizde duracak :D
O kadar😀
:D 🌺
😀❤️
<3 :D teşekkürler
Ne için 😀
Kalp için :D
Rica ederim ne demek❤️😀
<3 :D
Merhabalar
Çay dediğin ince belli fincanda içilir efendim
Akrobasi yeteneğin olmalı bak kahve fincanı da böyle duruyordu
İnce belli bardak ama fincanda da içerim fark etmez, bu konuda takıntım yok.
Porselen kupa vazgeçilmezdir..
Fincan da içerim
Damacanadan bardağa evrilmiş gibi yazmışsın. 😂🤣😂
Çay kullanmıyorum...
İnce belli
De çektirmiyor zalımın kızı
Neyi cektirmiyor zalimin kızı:))
İnce belini...
Belki ince değil:))
Konu zaten Belin inceliği değil🙃
Ya ne 😊
Bardaktaki çayın sıcaklık ve tadı🙃
Hmm :))
Napçan işte zalım yani😃
Zalım seviyorlar çünkü 😀
Valla öyle ya
Böyle sevmeyi seviyorlar
Bi elime geçirsem bende çok zalımca sevicem😆
Konuşmayı unutup nefessiz kalıcak
Var var öyle isteyen renkli insanlar 😉
Bilmezmiyim var tabi😀
Ama bilmiyorlarki daha önce görmedikleri renkler bende var
Bilirsin tabi 😀
😈😈
Amaaan boşverelim
Kendi renkleri ile kalsınlar
Fazla kafa yormaya gerek yok anlamıyorlar ise biz ne yapalım
O çay dizin üstünde duracak aga
O kadar 😀
fanteziye döndü bu iş
😀😀
kahve ağlıyordu bu görselden sonra
😀
İnce belli bardak. Afiyet olsun
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim
yanında anlayışlı bir insan olsun karton bardakta da içerim
Çay olsun da bardak önemli değil.
Maşrafa ile içeni gördüm 😀
Süper kovayla getirsinler sorun olmaz.
Tipik erzurumlu oturuşu bu
Onların oturuşuna 😀
çay ajda bardaktan içilir 🫖
Fincanı tercih ederim
ince belli olmalı.
Bardak ama şekli fark etmez
Çaycı değilim ama içince İnce bellide
Karton bardakta. Kullan at.
Bardak candir gerisi heyecan
Çay dediğin çay bardağında içilir
Normal de ince belli ama yoksa fark etmez
Kupa bardakta içerim genelde..
İnce belli bardak tabii ki.
İnce belli bardakta içiyorum genel olarak
Küçük orjinal çay bardağı eski usul
Ben kupa severim
Kupada içerim hatta sürahi gibi kupamda
İnce belli bardakta severim
Tasta olsa yine de raziyik
Hiç farketmez çay olsunda
Değişiyor ya.
Bacağına biri dokunsa çay devrilir. 😂
Dokunmaz😀
Problem yok o zaman. Ben bile tedirgin oldum. 😂😂😂😂
Beli ince dudakları kıvrımlı olucak
İnce belliyi tek geçerim
İnce belli çay bardağı
Kupa
İnce belli bardakta
Çay içmiyorum
Cam kupa
ince belli olacak
Su bardağı
Yav git yat uyu
Kahvehane bardağı
Kupada içerim
Bardak knk
Kupa severim
Elbette ince belli
Fincan
Farketmez
Fincan
Damacanayla içerim
ince belde içerim
Bardakkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?