Çayı fincan da mı ince belli bardak da mı içersin?

Çay var içersen:))
Çay var içersen:))

Bardakta içeceksin ince belinden kavrayacaksın kendine doğru çekip dudaklarıni yapıştiracaksin 😀😀bardakla aşk yaşamayın sakın ha 😀

Çayı fincan da mı ince belli bardak da mı içersin?
Cevapla