Yeme & İçme 2 yaşındaki kızımın akşam yemeği menüsü nasıl sizce 🫠? YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 42 Yapay Zekaya Sor 2 yaşındaki kızımın akşam yemeği menüsü nasıl sizce 🫠? Güncellemeler1 yıl ARKADAŞLAR ÇOCUK TABAĞA KONULANIN HEPSİNİ BİTİRMEK ZORUNDA DEĞİL. 2 yaşındaki kızımın akşam yemeği menüsü nasıl sizce 🫠? Cevapla Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Gizemmİrfan Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 91% 1 yıl Çok faydalı bence keşke benim kızımda bu şekilde beslense. İçinden yediği tek şey pilav 0 0 Yorumla
pembedonlushakira Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl bu kadar yemeği bitiriyorsa tabii girer koltukların altına bu kız ndndnd 0 0 Yorumla
BiRMeraklıGenç Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 84% 1 yıl Ne demek iki yaşında benim bile dibim düştü afiyet olsun çok güzel hazırlanmış bir tabak. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Pilav biraz fazla duruyor muhtemelen bitiremezBende böyle azar azar hazırlıyordum çocuklar küçükken 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Gayet güzel duruyor ellerine sağlık 1 0 Yorumla
erkoooo Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Çok güzel rabbim uzun ömürler versin bahtını tahtını güzel eylesin. 0 1 Yorumla YunininTutisi 1 yıl Amin teşekkür ederiz 🙏🏻🌷 Yorumla
0_Nyks_0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 98% 1 yıl Tabağı nerden bulabilirim 0 2 Yorumla YunininTutisi 1 yıl E bebekten aldım Yorumla 0_Nyks_0 1 yıl Teşekkürler Yorumla
nomercy7 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Bunları bitiriyorsa maşallah. 0 4 Yorumla YunininTutisi 1 yıl Yemeklerin yarısı, salata ve turşunun tamamını yedi. Yorumla nomercy7 1 yıl Ne güzel, bizim kızda 2 yaşına yakın iştahı varda bu kadarını yemez :D Yorumla YunininTutisi 1 yıl Biz de zorla yediriyoruz yedirene kadar 40 takla atıyoruz 🤷🏻♀️ Yorumla nomercy7 1 yıl Yok bizim kız maşallah yemeye istekli, biz onu oğlanda yapıyoruz :D Yorumla
salcedo Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Yeme & İçme konusunda 947 cevap paylaştı. Kelle paça da hazırlasaydın.. 0 1 Yorumla YunininTutisi 1 yıl 2 yaşındaki çocuğa meyve püresi mi verseydim? Yorumla
Chelios1 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Gayet yeterli ve dengeli elinize sağlık 0 0 Yorumla
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı. Vitamin deposu Afiyetle ! 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Turşu iyi olmuş gerçekten. 0 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl 2yaşındaki kızınla aynı yemeyi yiyoruz jajwjwjwjw 0 0 Yorumla
SatanistBeyyy Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl Abla yanında bira versene yalnız gitmez 0 0 Yorumla
duffham Takip Et Guru Yaş: 30 1 yıl Çok mantıklı yenge , Turşular acılı mı 0 2 Yorumla YunininTutisi 1 yıl Hayır tatlı Yorumla duffham 1 yıl Ya hayallerimi yıktın şu an Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı. Şirin 0 0 Yorumla
minelhubb Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 359 cevap paylaştı. Şifa olsun kuzuya.🌺 0 0 Yorumla
ateslialper06 Takip Et Master Yaş: 29 1 yıl Yeme & İçme konusunda 879 cevap paylaştı. Güzel bize yok mu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Çok faydalı bence keşke benim kızımda bu şekilde beslense. İçinden yediği tek şey pilav
bu kadar yemeği bitiriyorsa tabii girer koltukların altına bu kız ndndnd
Ne demek iki yaşında benim bile dibim düştü afiyet olsun çok güzel hazırlanmış bir tabak.
Pilav biraz fazla duruyor muhtemelen bitiremez
Bende böyle azar azar hazırlıyordum çocuklar küçükken
Gayet güzel duruyor ellerine sağlık
Çok güzel rabbim uzun ömürler versin bahtını tahtını güzel eylesin.
Amin teşekkür ederiz 🙏🏻🌷
Tabağı nerden bulabilirim
E bebekten aldım
Teşekkürler
Bunları bitiriyorsa maşallah.
Yemeklerin yarısı, salata ve turşunun tamamını yedi.
Ne güzel, bizim kızda 2 yaşına yakın iştahı varda bu kadarını yemez :D
Biz de zorla yediriyoruz yedirene kadar 40 takla atıyoruz 🤷🏻♀️
Yok bizim kız maşallah yemeye istekli, biz onu oğlanda yapıyoruz :D
İşkembe çorbası eksik
Kelle paça da hazırlasaydın..
2 yaşındaki çocuğa meyve püresi mi verseydim?
Gayet yeterli ve dengeli elinize sağlık
Vitamin deposu Afiyetle !
Yedi mi bezelyeyi
Çok güzel elinize sağlık
maşallah afiyet olsun kızımıza
Bunu hepsini yiyebilir mı
kız bunun hepsini yiyemez ama dengeli
Turşu iyi olmuş gerçekten.
2yaşındaki kızınla aynı yemeyi yiyoruz jajwjwjwjw
Biraz daha fazla koysamıssın
Çok tatlı afiyet olsun 🥺
Abla yanında bira versene yalnız gitmez
Çok mantıklı yenge ,
Turşular acılı mı
Hayır tatlı
Ya hayallerimi yıktın şu an
Bunu ben bile bitiremem
Şirin
Yarasın tosunuma.
Afiyet olsun
Iyi
İyi 🤌🏻
Şifa olsun kuzuya.🌺
Ben doyarım bununla
Açıktım dnjd
Güzel bize yok mu
Güzel elinize sağlık
Fazla sade
Ağır