Yeme & İçme Kızımın akşam yemeği menüsü iyi mi? Yediği kısım yeterli mi sizce? YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 20 aylık kızımın akşam yemeği menüsü iyi mi? 4 aylık olan durmuyor, bunları zor yapabildim. Ve ikinci fotodaki kadarını yedi. Yeterli mi sizce? Kızımın akşam yemeği menüsü iyi mi? Yediği kısım yeterli mi sizce? Cevapla Fotoğraf Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Bence gayet yeterli. Ufacık mideleri var zaten az yemeleri çok normal. Tabağını bitirmesi için zorlamak olmaz yemekten tiksinir. Acıktığında kendisinin iştahla yemesi çok daha faydalı 1 0 Yorumla
Sabrinamabrina Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Doyacağı kadar yemiş annesi. İki çocukla bunları yapmanız bile takdire şayan. Tebrik ederim sizi maşallah 1 0 Yorumla
Romantikadam10 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 581 cevap paylaştı. Maşallah ☺️☺️☺️ 1 0 Yorumla