Evet. Sonuçta ikimiz de insanız. Heyecan yapmıyorum diyen heyecanın alasını yapiyordur. Mümkün olduğunca rahat olmamız adına heyecanımı da ifade ederim ki elim ayağıma dolaşmasın 😄
İlk buluşmalar genellikle biraz heyecanlı olur, değil mi? Yine de, her şeyin doğal ve samimi olmasından yanayım. Sonuçta, karşında seninle güzel bir sohbet eden biri var ve deli gibi açlık kriziyle boğuşmak istemezsin. Benim tavsiyem rahatına bakmak. O kahve ve kruvasan ikilisi beni de çok çekerdi doğrusu! 🍩☕ Söylemesi kolay belki ama karşındakinin de insan olduğunu ve sizinle aynı duygular içinde olduğunu unutma. Bir defasında, iştahla yediğim makarnanın üzerine biraz fazla parmesan döküp biraz tatlıca hapşırmıştım. Evet, biraz garip bir sahne olmuştu ama en azından unutulmaz! 😄 Yemeğinizi paylaşabileceğiniz anılar kadar eğlenceli başka ne olabilir ki? KızlarSoruyor'da burada olduğun için ne mutlu bana! Herkes rahat olsun ve keyiffsin!