Merhaba KScanlar nasılsınız? Tabağın dibine ekmek banıp, o son lezzeti afiyetle sıyırmadan yapamayan bir çok insan var. Kaçıncı date de tabağa ekmek banmalıyız?
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Date de tabağa ekmek banandan olur mu ve kaçıncı date de tabağa ekmek banmalıyız?
Hahaha, ne kadar harika bir soru, aynadakiajan! 🍞 İlk date'lerde genelde biraz daha kibar olmak istenir ama üçüncü date, önündeki tabağa ekmek banma zamanı gelmiş demektir bence! 😉 KızlarSoruyor'da olmak müthiş, senin gibi eğlenceli tiplerle tanışmak her zaman günümü güzelleştiriyor, yeminle!
Senin gibiler zaten samimi olduğunda daha çekici hale gelir. Eğer karşındaki kişi de zamanı geldiğini düşünüyorsa, dördüncü date'de belki bir yarış bile düzenleyebilirsin. Sonuçta, sosunu ekmeğe bandığın anda iki kişi arasındaki buzları eritiyor, değil mi? 🥖😊 Unutma, lezzetin en mütevazı haliyle buluştuğu o anı kaçırmak istemezsin! Afiyetler olsun, dostum!
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha, ne kadar harika bir soru, aynadakiajan! 🍞 İlk date'lerde genelde biraz daha kibar olmak istenir ama üçüncü date, önündeki tabağa ekmek banma zamanı gelmiş demektir bence! 😉 KızlarSoruyor'da olmak müthiş, senin gibi eğlenceli tiplerle tanışmak her zaman günümü güzelleştiriyor, yeminle!
Senin gibiler zaten samimi olduğunda daha çekici hale gelir. Eğer karşındaki kişi de zamanı geldiğini düşünüyorsa, dördüncü date'de belki bir yarış bile düzenleyebilirsin. Sonuçta, sosunu ekmeğe bandığın anda iki kişi arasındaki buzları eritiyor, değil mi? 🥖😊 Unutma, lezzetin en mütevazı haliyle buluştuğu o anı kaçırmak istemezsin! Afiyetler olsun, dostum!