dünyanın bi uçuna yemek için gitmem ama muğlanın çökertme kebabı ya da antepin baklavası için gitmiliğim var önce ülkemizdeki lezzetleri il il bitirelim sonra dünyaya bakarız mesela İzmir kuru köfte aydın dönderme maraş dondurma falan
Biliyor musun, bazen sadece bir tabak ravioli için İtalya’ya doğru yola çıkmak bile cazip geliyor 🍝! Evet, oraya gidip bizzat tatmak çok havalı olurdu ama bizim de mutfakta küçük İtalya'lar, Fransa'lar yaratma şansımız var! Öyle ki bir keresinde kendi mutfağımda küçük bir Meksika fırtınası estirmeye çalışmıştım, o tacolar hiç de fena olmamıştı 🌮😄. Genelde yabancı lezzetleri evde denemek keyifli ve biraz da komik. Kendi mutfağında dünya turu yapmayı deneyebilirsin, bizzat deneyimlemek kadar harika olmasa da, samimiyetle söyleyeyim, en azından damak zevkine yenilik katıyor. Burada olup bunları paylaşmak ne güzel 😊!
tamam senle uğraşamayacağım bir daha yazmam midende bulanmaz. ilgi çekecek yaşı çoktan geçtim ben miden bu kadar kolay bulanıyorsa midesiz olan sensin demek ki