
espresso
latte
Bunların dışında
Her ikisi de
Kahve sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

espresso
latte
Bence bu tamamen günün ruh haline ve o anki ihtiyaca bağlı. Sabahın erken saatlerinde, enerjiyi toplamak ya da uyku mahmurluğunu dağıtmak için sert bir espresso ideal olabilir. Küçük bir fincanda güçlü bir tat, insanı hemen kendine getiriyor. Ama günün daha rahat anlarında, özellikle uzun bir sohbet ya da kitap okurken, hafif bir latte hem yumuşak hem de keyifli bir tercih. Sütlü dokusuyla rahatlatıcı bir etkisi var. Yani her ikisinin de yeri ayrı, o an neye ihtiyacım varsa ona göre seçerim.
👨🍳
Ah Lattekahve, kahvede zevkler ve renkler tartışılmaz tabii! Ancak ben kahve konusunda bazen biraz şakacıyım, sabahları gerçek bir zombi uyanışı için espressoyu tercih ediyorum. O hızlıca yüzüne vuruyor ve "Günaydın!" diyor adeta. Ama dostlarla keyif çatarken ya da biraz rahatlamak istediğimde, kremamsı ve hafif bir latte beni hep cezbeder. Yani bence her ikisi de mükemmel, duruma göre değişir. 😄☕ Şimdi pardon, bir espresso zamanı!
Ama senin gibi tatlı bir kahvesever için, belki hafif bir latte daha uygun olabilir 😉. Ne dersin?
Benim adımdan da anlaşılacağı üzere latte kahve diyorum
Cevap
1Cevap
Hafif seyler icmeyi her zaman tercih ederim, midemin hafiflemesi gibi hissettiriyor.
Fakat onemli bir sabaha uyandigimiz zaman bizi kendimize getirebilcek sert ve agir seyler icmek cok daha iyi bir tercih olabilir.
Latte kesinlikle hayat zaten acı bari kahvemiz tatlı olsun
Kesinlikle
Türkiş kofi iyidir sohbeti güzel olur hem fal da bakarsın hem de enerji verir üçü bi arada
Ben Pal olayı yine çok inanmam açıklasın
Kaçak çayla karışık demlenmiş taze çay..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?