Nescafe daha iyi bana göre hem diğerlerinden daha lezzetli ve güzel diğerleri pek fazla hoşuma gitmiyor nescafenin her çeşidini seviyorum ve tüketiyorum ama ara sıra soğuk kahvede içiyorum olduğu zaman hayır demem
Hiç soğuk kahve içmedim desem 😅 ben Starbucks'a gitsem Recep İvedik gibi olurum jxjddj Ama Obsesso'nun Caramel Macchiato'sunun güzel olduğunu duymuştum. Deneyebilirsin :)
Not: Tamamen duyum üzerine konuştum. Deneyip memnun kalmazsanız, müssesemiz bu durumdan sorumlu değildir 😅
Yok ya her Türk öyle olmaz bence 😂 bütün kahveci dükkanları full çekiyor 😅
Latte'nin sıcağı güzel oluyor, bir kere içmiştim onu. Ama soğuğunu bilemiyorum. Dene bakalım, beğenirsen haber ver. Ben de belki denerim 😂 ilk soğuk kahve deneyimim olur hem 😂😂
Ben de kafe insanı değilim, starbucks'ta recep ivedik gibi olacak olmam da ondan kaynaklı 😂 ama işte dışarıdayken kafeleri görüyoruz hep, millet param yok diyor ama kafelerde fink atıyorlar 😂
Ahahah aman sultan hanım tadımız kaçmasın, inşallah beğenirsin 😂😂 çok mu pahalıydı 😅
Obsesso'yu o kadar kötülediler ki bana 8 lira ona vereceğime 15 lira gittim nescafeye verdim. 😂 Allahtan beğendim diyorum ama bir tek sen tavsiye ettin şu an. Şans verebilirim o zaman.
Nescafe bu konuda daha iyi ya. Hangisinin tadını sevdiğine bağlı. Ben alayını içiyorum. Şekerli şekersiz yumuşak sert falan fark etmiyor. Kahve konusunda bilinçsiz bir tüketiciyim.
En çok kahve oranı ondaymış ama tamamen acı bir şeyse de param çöp olur diye korkuyorum shdhdhd Yumuşak içim olsun istiyorum ya ama şeker oranı da çok olmasın. 😂
Aaa aynı ben ama krema, süt vs sevmiyorum kahvede yumuşak içim olmayacak bu arada şey evet Black Roastmuş sadece sonra yazı şeklini değiştirmişler ben de farklı bir şeydi neydi diyorum yine algıda seçiciliğim tavan çok şükür 🤷♀️😁😂
Teşekkür ederim yorumun için. Evet nescafenin latte olanını aldım ve denedim şekersiz olanı. Kahve tadı alıyorum gayet, evde yapılan sütlü türk kahvesi aroması var gibi de geldi. 😅
Rica ederim. Al birini vur öbürüne dicem olmayacak 🤠 iced coffee yi hiç deneme o daha kötü:) yoklukta bile gitmiyor. Ama evde yapılan kesinlike daha iyi.